Zo erg, dat ze het nooit meer hebben terug kunnen plaatsen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We Are Fucking Fucked ging het dak er ook wel af, he?
Ducksauce.quote:
Ik had vroeger een collega die zijn broek uittrok zodra die iets van Muse hoorde, daardoor heb ik het lange tijd gewoon kutmuziek gevonden, nu begin ik het wat meer te waarderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Drones vind ik het laatste beste wat ze hebben gemaakt.. alles daarna.. mweh
Die was wel heel fijn jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We Are Fucking Fucked ging het dak er ook wel af, he?
Watquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die zijn broek uittrok zodra die iets van Muse hoorde, daardoor heb ik het lange tijd gewoon kutmuziek gevonden, nu begin ik het wat meer te waarderen
Die broek spreekwoordelijk uit dan hequote:
Bohhhh Kashmir genot zo?quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen beste Led ZeppelinDochter was onderweg naar bed, zag dat Kashmir kwam, en wilde opeens niet meer
quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die zijn broek uittrok zodra die iets van Muse hoorde, daardoor heb ik het lange tijd gewoon kutmuziek gevonden, nu begin ik het wat meer te waarderen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou in kleine topics beginnen
Die opvoeding gaat prima daar zie ik.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen beste Led ZeppelinDochter was onderweg naar bed, zag dat Kashmir kwam, en wilde opeens niet meer
Kinderen gebruiken elk excuus om niet naar bed te hoeven. Je wordt gemanipuleerd, maatquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Jaja, het klinkt als een bijzondere werkplekquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die broek spreekwoordelijk uit dan he
Dan moet het een fokker geweest zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die broek spreekwoordelijk uit dan he
Geweldig nummerquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Was het toevallig een FOK!ker?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weer van dat constipatie gebrulquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze van Metallica is dan weer overbodig
Nou, dan vind ik het prima dit keerquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kinderen gebruiken elk excuus om niet naar bed te hoeven. Je wordt gemanipuleerd, maat
Voormalig stemplaat.quote:
Die hoort inderdaad echt in de onderste regionen of lagerquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geeft niet, ik vond het leuk om te radenquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh sorry voor de spoilerwas niet met opzet
Ja beetje lastig op mobielquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet rechts klikken en dan de link naar de afbeelding gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, dit hoeft dus totaal niet van mij.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet het een fokker geweest zijn.
Zou die misschien best kunnen zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was het toevallig een FOK!ker?
Niet die van Willem Duyn nee?quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Evenstar het volgende:
Vast geen populaire mening hier, maar dit is wel beste versie van dit nummer.
JA ECHT
quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Evenstar het volgende:
JA ECHT
Had jij toevallig een bierwinkel in Spijkenisse?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Test niet geslaagd.quote:
Voor mij vooral mooi dat ik dat nooit meemaak.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het mooiste moment is op een gegeven moment dat je genoeg alcohol in je lichaam hebt dat het niet meer uitmaakt wat ze draaien
Gewoon zorgen dat de link die je hier plakt eindigt op .gifquote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Melleyn het volgende:
Maar goed jullie posten wel genoeg gifjes wat dat betreft
Eens hoor, deze is wat vlotter.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Evenstar het volgende:
JA ECHT
Klinkt goedquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke bar in Utrecht
Brother Beerquote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had jij toevallig een bierwinkel in Spijkenisse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |