quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou in kleine topics beginnen
Die opvoeding gaat prima daar zie ik.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen beste Led ZeppelinDochter was onderweg naar bed, zag dat Kashmir kwam, en wilde opeens niet meer
Kinderen gebruiken elk excuus om niet naar bed te hoeven. Je wordt gemanipuleerd, maatquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen beste Led ZeppelinDochter was onderweg naar bed, zag dat Kashmir kwam, en wilde opeens niet meer
Jaja, het klinkt als een bijzondere werkplekquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die broek spreekwoordelijk uit dan he
Dan moet het een fokker geweest zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die broek spreekwoordelijk uit dan he
Geweldig nummerquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Was het toevallig een FOK!ker?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die zijn broek uittrok zodra die iets van Muse hoorde, daardoor heb ik het lange tijd gewoon kutmuziek gevonden, nu begin ik het wat meer te waarderen
Ja weer van dat constipatie gebrulquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze van Metallica is dan weer overbodig
Nou, dan vind ik het prima dit keerquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kinderen gebruiken elk excuus om niet naar bed te hoeven. Je wordt gemanipuleerd, maat
Voormalig stemplaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |