Oh jeequote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef houdjemond het volgende:
Iron Maiden man trekt zijn shirt uit
Ik ook, ben even douchenquote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef houdjemond het volgende:
Iron Maiden man trekt zijn shirt uit
quote:
Ik vermoed dat hij een free-pass heeft gekregen na zijn "doorbraak"quote:Op maandag 30 december 2024 19:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Die hardrockopa staat daar ook iedere dag
ik heb de FM aan staan.... en tv zonder geluid dus als ik gepraat hoor dan zijn ze op het beeld nog bezig met headbangenquote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gadverdamme, de TV-stream loopt of ietsje voor, of ietsje achter, maar is echt ziek veel gecomprimeerd qua volume. De audio-stream op de site is écht beter.
Hier op de Veluwe zijn er ook een aantal 'heuvels'.quote:Op maandag 30 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Run to the hills is best een eindje, tenzij je in Limburg woont
Tijd voor een lossless stream.quote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gadverdamme, de TV-stream loopt of ietsje voor, of ietsje achter, maar is echt ziek veel gecomprimeerd qua volume. De audio-stream op de site is écht beter.
Schijtquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Eightyone het volgende:
Lijkt me heerlijk, totaal niet cameraschuw zijn.
Bahquote:
poepjesquote:
Veel gehoord maar eindelijk eens gespotquote:
Dat is wat licht hoogteverschil, dat zou ik geen heuvels durven noemenquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe zijn er ook een aantal 'heuvels'.
quote:Op maandag 30 december 2024 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Veel gehoord maar eindelijk eens gespot
Lichtquote:Op maandag 30 december 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wat ligt hoogteverschil, dat zou ik geen heuvels durven noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |