Dat was nog de tijd dat ze het eng vonden om iets als Nirvana toe te laten.quote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef Sabata het volgende:
Het blijft nog steeds een leuke herinnering dat Papillon Helemaal Niet op Radio 2 werd gedraaid en ineens dankzij Pinkpop gangers in de Top2000 stond. Bert Kranenbarg raakte helemaal overstuur in zijn aankondiging : "Ehm, dit is nieuw, dit is Papillon en ze komen uit Engeland, de Editors"
Wat een inlevingsvermogenquote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef Sabata het volgende:
Het blijft nog steeds een leuke herinnering dat Papillon Helemaal Niet op Radio 2 werd gedraaid en ineens dankzij Pinkpop gangers in de Top2000 stond. Bert Kranenbarg raakte helemaal overstuur in zijn aankondiging : "Ehm, dit is nieuw, dit is Papillon en ze komen uit Engeland, de Editors"
Daar heeft die stem inderdaad wat van weg, zou het daardoor komen dat ik Editors slecht trek?quote:
Die heb ik vorige week zondag nog gedraaid bij de ode aan de doden van 2024 op orinocoquote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuker ook dan het origineel van Crazytown
Ik waardeer de huidige diversiteit qua muziek wel een stuk meerquote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat was nog de tijd dat ze het eng vonden om iets als Nirvana toe te laten.
Oh jeequote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef houdjemond het volgende:
Iron Maiden man trekt zijn shirt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |