Wandeling weet ik niet. Hardlopend heb ik wel eens de 21.1 gehaaldquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de langste wandeling die jullie ooit hebben gemaakt?
Ik heb 50 km gehaald en kon drie dagen niet meer lopen
Al 34 jaar!quote:
Wel behoorlijk goed, maar het blijft bij mij alsnog bij 'subtop' ipv de absolute bovenlaag.quote:Op maandag 30 december 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Underworld is gewoon botte techno met gezweef er doorheen, niet heel veel anders dan driekwart van de technoplaten uit die periode. Blijft me verbazen dat dit een mainstream hit is geworden
50 heb ik niet gehaald....quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Nacht van de vluchteling. 40 km wandelen en dan daarvoor en daarna ook nog wandelen van en naar locatie. Zal zo;n km of 45 zijn geweest. Als ik helemaal beter ben van longcovid wil ik van mn huis in Utrecht een keer naar mn ouders in Den Bosch lopenquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Km of 25 - 30 gok ik.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ja dat is volgens mij de enige redenquote:
Zolang ie lekker ruiktquote:Op maandag 30 december 2024 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar ik draag nog steeds jouw blouse
Geen idee vast heel lang. Moest ik maar geen opleiding kiezen waarbij je naar buiten moest.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kennedeymars, 80 km. Kon ook een paar dagen amper lopen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij 25 km gelopen tijdens de Airborne Wandeltocht. Maar zou ook 15 geweest kunnen zijn, is al een tijd geleden.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk weinig naar series, dan krijg je dat.quote:Op maandag 30 december 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mist de How I Met Your Mother verwijzing
Tering, al zo lang geledenquote:
Hmm weet ik niet meerquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Whew. Ik was met een van mijn beste vrienden in Slovenië, hij is een geoefend wandelaar en heeft ook de Vierdaagse gelopen. Ik, ja, niet. We liepen vanuit Bled dwars door de Vintgarkloof naar een stationnetje in een klein dorpje, en wilden de trein terugpakken. Na een minuut of 45 wachten kwamen we tot de conclusie dat er geen treinen reden wegens Dag van de Arbeid.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Niet zo heel lang volgens mij, zal wel iets van 15 kilometer of zo zijn geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |