Dit vraag ik me al jaren af, zou het niet wetenquote:Op maandag 30 december 2024 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom staat dit zo hoog eigenlijk?
Dat staccato gevoel zorgt voor het meezinggehalte.quote:Op maandag 30 december 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
Dit liedje klinkt als een bandje dat in je autoradio is blijven hangen.
Het meezinggehalte, dus.quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vraag ik me al jaren af, zou het niet weten
Why not both?quote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie veel liever Alestorm uit Schotland in de lijst , dan dit. Maar ja Nederland en Smaak...
En 1.5 miles more?quote:Op maandag 30 december 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag ongeveer 1,5 miles gelopen. Komt wel dichtbij zo
TADUHDEHTUHquote:
Underworld is gewoon botte techno met gezweef er doorheen, niet heel veel anders dan driekwart van de technoplaten uit die periode. Blijft me verbazen dat dit een mainstream hit is gewordenquote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat ze deze wel kan waarderen hoor, als mn geheugen me niet in de steek laat vind ze Faithless ook wel leuk doorgaans.
Dan zal dit ook nog wel gaan
Op 1911 was dit wel lachen jaquote:
Zal vast in Slovenië zijn geweest. Denk wel kilometertje of 20 in totaal over de gehele dag gelopenquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de langste wandeling die jullie ooit hebben gemaakt?
Ik heb 50 km gehaald en kon drie dagen niet meer lopen
Trainspotting Genot.quote:Op maandag 30 december 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Underworld is gewoon botte techno met gezweef er doorheen, niet heel veel anders dan driekwart van de technoplaten uit die periode. Blijft me verbazen dat dit een mainstream hit is geworden
Kilometertje of 30 denk ik, maar ik loop elke dag, dan heb ik geen zin om meer dan 15 km te lopen meestalquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de langste wandeling die jullie ooit hebben gemaakt?
Ik heb 50 km gehaald en kon drie dagen niet meer lopen
Je mist de How I Met Your Mother verwijzingquote:Op maandag 30 december 2024 17:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat staccato gevoel zorgt voor het meezinggehalte.
[..]
Het meezinggehalte, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |