Heeft Ruud meer tijd om intro's vol te lullen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef Felagund het volgende:
Nieuws ook al klaar voor 17:00, hebben ze opeens haast?
Zit waarschijnlijk ook flink wat uitkeringsgeld bij.quote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en daar ook nog hun maandsalaris voor betalen. Ik hou niet van generaliseren maar als dat je leven is, dan tja...
Ze moeten ruimte maken voor de album versies van Marco en Jaap.quote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef Felagund het volgende:
Nieuws ook al klaar voor 17:00, hebben ze opeens haast?
Ja ik heb gewoon een uur langer door gewerkt en de postwijk was al redelijk voorbereid...quote:
Was je nu later klaar?quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gebeld door het werk waar ik bleef.. Het was toen 8.20 (ik begin om 8 uur) en normaal gaat mijn wekker om 6 uur waar ik dan normaal wel wakker van word![]()
![]()
Gelukkig wel voor de albumversie van Gary Moorequote:Op maandag 30 december 2024 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten ruimte maken voor de album versies van Marco en Jaap.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten ruimte maken voor de album versies van Marco en Jaap.
Geconcentreerde tinnitus.quote:Op maandag 30 december 2024 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken je niet? Je gaat wat meemaken straks
Kent ze wel, maar essie is niet van dat gebeukquote:Op maandag 30 december 2024 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken je niet? Je gaat wat meemaken straks
Hoe laat is t geworden gister?quote:
Gek genoeg.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
Volwassen mensen die naar het buitenland gaan voor vuurwerk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op zn minst 500 posts zo te zienquote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gezopen gister dan?
Ik ben al jaren niet meer fitquote:
Dat heeft Meat Loaf ook nooit tegengehouden.quote:
Ik vind Tilburg ook wel een beetje tellen als buitenland hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gek genoeg.
Wij haalde onze vuurwerk ergens in Tilburg.
De stationwagen sleepte met de uitlaat over de grond, geen enkel probleem.
Denk dat ze deze wel kan waarderen hoor, als mn geheugen me niet in de steek laat vind ze Faithless ook wel leuk doorgaans.quote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kent ze wel, maar essie is niet van dat gebeuk
*Oordopjes klaarlegtquote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kent ze wel, maar essie is niet van dat gebeuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |