Ja hij is een keiharde hoorquote:Op maandag 30 december 2024 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hamlapjes ziet in alles een pretpark he.
Jij bent de enige FOK!ker met een micropenis?quote:
30 cm genot vol in t handje.quote:Op maandag 30 december 2024 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent de enige FOK!ker met een micropenis?
Scheelt dan wel weer, dat we m makkelijk kunnen afleiden.quote:
Volwassen mensen die geld uitgeven aan vuurwerkquote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
Volwassen mensen die naar het buitenland gaan voor vuurwerk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan teveel kopen en alles kwijt zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gebeld door het werk waar ik bleef.. Het was toen 8.20 (ik begin om 8 uur) en normaal gaat mijn wekker om 6 uur waar ik dan normaal wel wakker van word![]()
![]()
Karmaquote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan teveel kopen en alles kwijt zijn.
Het is niet de val die je nekt.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Is ook niet handig hè, van je balkon vallen.
en daar ook nog hun maandsalaris voor betalen. Ik hou niet van generaliseren maar als dat je leven is, dan tja...quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inclusief enkele vingers!quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan teveel kopen en alles kwijt zijn.
Oei. Alles nog goed gekomen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gebeld door het werk waar ik bleef.. Het was toen 8.20 (ik begin om 8 uur) en normaal gaat mijn wekker om 6 uur waar ik dan normaal wel wakker van word![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |