Geen idee wat hij daar doet. Denk niet dat wij het willen weten.quote:
Wat ben jij van plan met hem te doen?quote:
Als iemand hier op Wilders of companen heeft gestemd: Bedankt hèquote:Op maandag 30 december 2024 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die ster komt ook steeds vroeger he. 7 minuten en dan weer 7 na t nieuws. Gewoon bijna een kwartier reclame en nieuws
Vast iets met een broekie....quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met hem te doen?
Ik vermoed zomaar dat t nieuws al om 2 voor t hele uur gaat beginnenquote:
Lekker lang reclame.quote:
Hoe moeten ze ons anders duidelijk maken dat we wel moeten KOPEN KOPEN KOPEN ZORGVERZEKERING KOPEN KOPEN KOPENquote:Op maandag 30 december 2024 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die ster komt ook steeds vroeger he. 7 minuten en dan weer 7 na t nieuws. Gewoon bijna een kwartier reclame en nieuws
Ja, ik zat achter mn werklaptop vanochtend. Maar mn collega zei al snel dat ik wel uit kon loggen, omdat ik eigenlijk niks te doen hadquote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah niet te druk meer maken laatste 2 dagen van het jaar hè
Ik zie ook wat ooraids.quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie wat leuke muziek de komende uren.
Jaquote:
Marco Borsato en Jaap Reesema?quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie wat leuke muziek de komende uren.
Haha lekker seg.quote:Op maandag 30 december 2024 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik zat achter mn werklaptop vanochtend. Maar mn collega zei al snel dat ik wel uit kon loggen, omdat ik eigenlijk niks te doen hadDus heb gewoon vrij t/m 5 januari
Sterretjes afsteken?quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met hem te doen?
Hamlapjes ziet in alles een pretpark he.quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor de beelden van Save the Children kwamen volgens mij uit Afrika.
En dat we toch écht een vakantie moeten boeken. "Vakanties voor réizigers", veel snobistischer vind je ze niet.quote:Op maandag 30 december 2024 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe moeten ze ons anders duidelijk maken dat we wel moeten KOPEN KOPEN KOPEN ZORGVERZEKERING KOPEN KOPEN KOPEN
Het zijn de kleine dingen die het doen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:55 schreef ok01 het volgende:
Besef me nu dat ik Bloasmuziek heb ontlopen dit jaar
Dat brengt me vreugde
Zei zn vrouw vannacht ookquote:Op maandag 30 december 2024 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |