quote:
Hij zit in de jury van de nationale selectie en zijn stem was doorslaggevend om Joost Klein naar het songfestival te sturen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dit gemist of ben het domweg vergeten. Niet de diskwalificatie, maar wat heeft Jaap daarmee te maken?
Ja, leuk wel!quote:Op maandag 30 december 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
Je let een paar jaar niet op en opeens is dit hele topic helemaal pro-Billie.
Scheelt niet veel met zwemmende Ted.quote:
Had deze niet boven Bad Guy verwachtquote:
Ik als millenial ook nietquote:Op maandag 30 december 2024 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een boomer ik snap Billie niet
Numidia ken ik niet. Maar laten we alsjeblieft niet victim blamen, alle respect voor Joostquote:Op maandag 30 december 2024 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Hij zit in de jury van de nationale selectie en zijn stem was doorslaggevend om Joost Klein naar het songfestival te sturen.
Zonder hem hadden we Numidia oid gehad.
Oeh, dat zou er hier ook wel ingaan.quote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het wordt vanavond overigens zelfgemaakte pizza. Weten jullie dat ook weer
Kan ik ook bestellen?quote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ah, dank voor de uitleg. Ik dacht dat hij met de diskwalificatie zelf te maken had of zoquote:Op maandag 30 december 2024 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Hij zit in de jury van de nationale selectie en zijn stem was doorslaggevend om Joost Klein naar het songfestival te sturen.
Zonder hem hadden we Numidia oid gehad.
Mag ik aanschuiven?quote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |