Dat heet 'emotie' of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Dit is Marco B die in zijn ballen is geschopt ofzo
Die hoorde ik 2e kerstdag, nooit van gehoord.quote:
Fair enoughquote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat hij hier op stemt zonder te weten dat hij hier op gestemd heeft. Social media block enzo
Lekker knuffelen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo fout.
Nodigde deelneemsters van de Voice Kids uit voor een feestje thuis.
Gaat lekker, maar als dat jouw rust geeft vooral doen. De enigste die je gelukkig moet maken is jezelf.quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan ook vertellen dat ik 7 jaar geleden het contact met mijn moeder verbroken heb? Dan hebben we dat ook gehad
quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan ook vertellen dat ik 7 jaar geleden het contact met mijn moeder verbroken heb? Dan hebben we dat ook gehad
Die volg ik even niet.quote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
Zonder deze man waren we dit jaar niet gediskwalificeerd van het songfestival.
Huh? Ik heb dit gemist of ben het domweg vergeten. Niet de diskwalificatie, maar wat heeft Jaap daarmee te maken?quote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
Zonder deze man waren we dit jaar niet gediskwalificeerd van het songfestival.
Ja ik kan momenteel voornamelijk termen bedenken die me een ban kunnen opleverenquote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer een treffende omschrijving voor dit nummer te verzinnen, maar het is spontaan heel grijs geworden in mijn brein.
"Gekwijl."quote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer een treffende omschrijving voor dit nummer te verzinnen, maar het is spontaan heel grijs geworden in mijn brein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |