@Ceequote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg ook wel een beetje tellen als buitenland hoor.
Ik zie je dit best vaak posten, mag ik vragen wat je eigenlijk precies hebt?quote:
God is a DJquote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat ze deze wel kan waarderen hoor, als mn geheugen me niet in de steek laat vind ze Faithless ook wel leuk doorgaans.
Dan zal dit ook nog wel gaan
Sowieso 4 shotjes met dobbelspel en verder tot mijn bankrekening leeg wasquote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gezopen gister dan?
quote:
Zes uur vanochtend.quote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe laat is t geworden gister?
Bij de intro denk je, oh tof, dit kan best een leuk EDM-plaatje worden.quote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet eindelijk vaagjes hoe Born Slippy gaat
quote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie je dit best vaak posten, mag ik vragen wat je eigenlijk precies hebt?![]()
Als je er niet over wil praten is dat ook oké ofc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
LOLquote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg ook wel een beetje tellen als buitenland hoor.
En misschien wel 500 more!quote:Op maandag 30 december 2024 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
op zn minst 500 posts zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |