Voor mij niet. Andere generatie denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een totaal andere orde? Ff serieus.
Ruim je het wel weer op?quote:Op maandag 30 december 2024 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Black hole sun, won't you cum?
Nou, vooruit dan
Kwam nog voorbij in de QUIZquote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Redefine het volgende:
Audioslave zou ook wel de top 2000 in mogen komen.
quote:
Ja je moet het fruit plukken als het rijp is hè.quote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helena is ook niet meer de mooiste.
Ik hou heel erg van harde muziek, maar heb rammstein daar nooit onder geschaard.quote:Op maandag 30 december 2024 15:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit, dit, dit.
Achterlijke gehype van dat soort bandjes.
Huuhhhh kijk mij eens van harde muziek houden huhuhuh
Ja hallo, die clip is uit 1991, mag het een keertje. Mens is 56 inmiddels.quote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helena is ook niet meer de mooiste.
Klopt. Die vraag wist niemand...quote:
My point exactlyquote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van harde muziek, maar heb rammstein daar nooit onder geschaard.
Raar.quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ook vrouwen ouder worden. Gek genoeg.
Dit kan niet.quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat?quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer houden sterren op sterren te zijn, en wanneer worden ze zwarte gaten? Dat is bijna een filosofische vraag.quote:Op maandag 30 december 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen sterrenkundige, maar volgens mij kan een zwart gat niet tegelijkertijd ook een zon/ster zijn.
Erg teleurstellend.quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Die vraag wist niemand...
Pffquote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen hebben daar moeite mee. (en sommige vrouwen ook).quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Maar wel in lijn der verwachting.quote:
BaasBeetlequote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van harde muziek, maar heb rammstein daar nooit onder geschaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |