Onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen als je dit origineel hebt...quote:Op maandag 30 december 2024 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig heb ik die Nederlandse verkrachting gemist
volgens mij hebben net besproken dat we dit nog vaak gaan bespreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Ja, die versie slaat nergens opquote:Op maandag 30 december 2024 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen als je dit origineel hebt...
Gelukkig staat-ie nog wel lager. Geen Disturbed taferelenquote:Op maandag 30 december 2024 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen als je dit origineel hebt...
Wordt komende Tour spannend?quote:Op maandag 30 december 2024 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg altijd ultieme Tour de France-vibes van dit nummer.
Ik krijg al rillingen als ik dat lees.quote:
Dat Paul de Leeuw überhaupt probeert te zingen slaat al nergens op.quote:
Wat is er 20 januari?quote:Op maandag 30 december 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of dit bandje 20 januari weer opdraaft
De inauguratiequote:
Soms wel als het origineel Nederlands is. Een Ramses Shaffy had bijvoorbeeld wel prima teksten, en natuurlijk Boudewijn de Groot (Lennaert Nijgh). Maar vertalingen zijn eigenlijk altijd pijnlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik krijg al rillingen als ik dat lees.
Of 'wat een mooi moment'
Nederlands is eigenlijk een best anticlimactische taal als het op muziek komt. Er zijn niet veel instanties dat ik bij een Nederlandstalig nummer de tekst echt oersterk vind.
het begin van het einde van de wereldquote:
Indila - Derniere dansequote:Op maandag 30 december 2024 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Wat is jullie fave Franstalige nummer/chansons?![]()
Mijn top-3:
1. C½ur de Pirate - Place de la République
Bekijk deze YouTube-video
2. Louane - Si T’étais Là
3. ZAZ - Eblouie Par La Nuit
Ow ja… dan gaat de waarde van onze muntjes nog meer omhoog. Denken en hopen we.quote:
quote:
ook daar zou ik eens naar laten kijken als ik jou was.quote:Op maandag 30 december 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
‘‘s avonds laat staat m’n piel in brand
Ik heb ook veel te veel gehoord. Hoewel ik Auto, Vliegtuug dan wel weer kan hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb elke editie weer het gevoel dat ik alle Rowwen Heze meuk meekrijg
Ook een ongelofelijke bangerquote:
Als MVDP weer eens in zijn achterlijke topvorm aan de start staat kan het wel een hele leuke tour worden.quote:
Oliebollen mislukt?quote:
Jullie hebben in 2008 1 btc aangeschaft?quote:Op maandag 30 december 2024 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja… dan gaat de waarde van onze muntjes nog meer omhoog. Denken en hopen we.
Het is dan ook veel. Heel veel.quote:Op maandag 30 december 2024 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb elke editie weer het gevoel dat ik alle Rowwen Heze meuk meekrijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |