SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Cola Vanilla zero sugarquote:Op maandag 30 december 2024 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat drinken jullie hierbij?
Ik een koffie van het vieze apparaat op werk.
Mja rest loopt ook nietquote:Op maandag 30 december 2024 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kap eens met je D16 route Dobey
Dat doet Price welquote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Szura het volgende:
Koekoek
Mja, wanneer duwt iemand hem eens om. Bizar hoe vaak hij mag ontsnappen, dit hoort eigenlijk niet in de kwartfinale
Doets samengevat jaquote:
Één random kwartfinalist hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Szura het volgende:
Koekoek
Mja, wanneer duwt iemand hem eens om. Bizar hoe vaak hij mag ontsnappen, dit hoort eigenlijk niet in de kwartfinale
Dat zei je ook niet toen dat Jamie Lewis wasquote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Één random kwartfinalist hoort er gewoon bij.
Owen, Doets, Woodhouse, Joyce, Pietreczko... genotquote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Één random kwartfinalist hoort er gewoon bij.
Hoe Wade de halve finale destijds haalde was schandalig, drie keer winnen tegen iemand die 80 gemiddeld gooide en een walk-over want Vincent had de coronaquote:Op maandag 30 december 2024 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We hebben Labanauskas en Joyce al eens in de kwartfinale gehad, en een dramatische Mervyn King.
Doets gaat daarop geen modderfiguur slaan.
Dat klopt. Een mens mag hypocriet zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zei je ook niet toen dat Jamie Lewis was
Shepherd walgelijke worp. Onmogelijk om zo te gooienquote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Een mens mag hypocriet zijn.
Jamie Lewis heeft daarentegen één toernooi random 100+ gemiddeldes gegooid. De grootste WK-fluke na Kirk Shepherd.
Geloof dat Shepherd dat toernooi amper boven de 90 gemiddeld gooide toch?quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jamie Lewis heeft daarentegen één toernooi random 100+ gemiddeldes gegooid. De grootste WK-fluke na Kirk Shepherd.
De vloek van Vincentquote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Wade de halve finale destijds haalde was schandalig, drie keer winnen tegen iemand die 80 gemiddeld gooide en een walk-over want Vincent had de corona
Sindsdien heeft hij geen wedstrijd meer op het WK gewonnen (lol).
3 cobra's en een fles wasbenzine, klaarquote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Als Doets deze nog verliest steekt hij Alexandra Palace in de fik. Blik in zn ogen genot
Maar schakelde wel Jenkins, Mardle en Manley uit.quote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geloof dat Shepherd dat toernooi amper boven de 90 gemiddeld gooide toch?
ja, effectiefquote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar schakelde wel Jenkins, Mardle en Manley uit.
Jamie Lewis verdiende het dat toernooi wel. Gooide waanzinnig en had eigenlijk ook Taylor moeten vloeren.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mardle had het WK al gewonnen na die winst op Taylor. Kon daarna niet meer opladen voor nobuddie Shepherd.quote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig werden we gered door Crossquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jamie Lewis verdiende het dat toernooi wel. Gooide waanzinnig en had eigenlijk ook Taylor moeten vloeren.
Shepherd in de WK-finale was als FC Utrecht op de tweede plek.quote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kan het alleen als hij achter staatquote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opladen laatste set. Altijd ready
Oke baasquote:
In zn oge ziede dat hij dalijk vrouwke gaat verkrachtenquote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef fetX het volgende:
Doets ziet eruit als een mentaal wrak.
Maar dat had hij gisteren ook.
Heb het toch niet over onderbroek. Walgelijk ordinairquote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zet het meteen even op sterk water.
Als als alsquote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Als Dobbie maar 15% beter was op zijn dubbels vandaag had Doets er kansloos af gegaan.
Ja dit, kansloze act is dat.quote:Op maandag 30 december 2024 15:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je naar 2x D19 gaan gek
Eronder zit 0.quote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je idd op een vak gooien wat 2 x zo groot is als een triple
Ik vorig seizoen competitie 133. Tr19, dubbel 19, dubbel 19. Gewoonquote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja hij won ermee in de vierde ronde, klopt.
Nijman doet niet meer mee.quote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Nijman had gehakt gemaakt van beiden.
Lage suikers genotquote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets is scorend al 2 wedstrijden zeer matig. Gisteren kwam ie ermee weg vandaag niet
Neequote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Voor het toernooi beter dat Dobbie door is.
kutnummerquote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Leuke Houdini act.
Dua Lipaquote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Leuke Houdini act.
Gewoon een tokkie.quote:Op maandag 30 december 2024 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DEKyI4vqC6V/?img_index=1
@:wimderon @:Mani89 Wat is Cullen er trots op een sneu figuur te zijn.
TRANENquote:Op maandag 30 december 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Team vlaggetjesvolk weer in de rouw begrijp ik?
Wittewas incomingquote:Op maandag 30 december 2024 15:11 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 4-0, Owen heeft al twee keer naar een piek toegewerkt en heeft vannacht gezopen als een Fordham
Koekoekquote:Op maandag 30 december 2024 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Uiteindelijk glibbert Doets gewoon bijna richting de kwartfinale, blij dat het hier stopt. 88 gemiddeld en oprotten.
35.000 pohquote:Op maandag 30 december 2024 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Uiteindelijk glibbert Doets gewoon bijna richting de kwartfinale, blij dat het hier stopt. 88 gemiddeld en oprotten.
Zeker. Ff kijken of het geen pruik isquote:Op maandag 30 december 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zouden jullie het haar van Rydz willen strelen?
Ik streel ook graag mijn cavia’s, dus ja.quote:Op maandag 30 december 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een aansteker ja.quote:Op maandag 30 december 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat verschil wordt wel kleiner volgens mijquote:Op maandag 30 december 2024 15:17 schreef Nober het volgende:
701 180'ers gegooid, 13 meer dan recordjaar 2024.
Ach Vetterquote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SOLIDAIR DIK IS BINNENKORT NIET MEER
,,Ja, in maart onderga ik een maagverkleiningsoperatie. Ik heb twee keer corona gehad en daarna ook een paar keer een longontsteking en ik merkte dat het heel veel kruim kostte om daar van te herstellen. In overleg met mijn huisarts heb ik besloten voor die maagverkleining te gaan. Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
Frans Timmermans?quote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
,,Ja, in maart onderga ik een maagverkleiningsoperatie. Ik heb twee keer corona gehad en daarna ook een paar keer een longontsteking en ik merkte dat het heel veel kruim kostte om daar van te herstellen. In overleg met mijn huisarts heb ik besloten voor die maagverkleining te gaan. Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
+4 na De Graaf - Nebridaquote:Op maandag 30 december 2024 15:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat verschil wordt wel kleiner volgens mij
,,Nee, integendeel, ik kijk ernaar uit. Dat ik straks meer energie heb. Mijn huisarts zei dat het een levensveranderende ingreep is. Ik kon volgens haar zelfs weer aan hardlopen gaan denken. Nou, dat heb ik voor het laatst gedaan toen ik in Tilburg journalistiek studeerde, dus dat is wel even geleden, haha.”quote:
Dacht dat ie dat al eens had gehadquote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lekker maat. @vogeltjesdans heeft ook altijd ranja in huis, om kinderen te lokkenquote:Op maandag 30 december 2024 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dan is het prima.
Inderdaad RAAK ranja makker
Ook groter dan Kist die Lakeside wint?quote:Op maandag 30 december 2024 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robert Owen die de kwartfinale zou halen is nog een grotere stunt dan Edhouse die de WGP wint
Jij mag dat zeker vaststellen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik vaststellen dat Owen een buitengewoon onsympathieke uitstraling heeft?
Dat vinden we allemaal.quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde uitstraling.
Lachwekkend.quote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |