Gekkenhuis. Nog immer relevant.quote:
Ja, vreselijke schijtlolquote:
Deze kan makkelijk op het jubileumfeest van Els en Richard ja. En dan ongemakkelijk hiphop-gebaarmakende mannen van 60.quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik meer boomerhiphop
Dat zei je gisteren ook over ...quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee @:essnhills is speciaal voor me, we go way back weet je.
Het had net zo goed Snelle kunnen zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef Bugno3 het volgende:
Dat vreemde geknepen Gers Perdoel-stemmetje
quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit nog best aardig, maar absoluut niet op deze plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reactie was wel een emotionele achtbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja maar die verse van Jawat is zo mogelijk nog kutter dan Diggy. Doe maar Balans dan, met baas Shyrockquote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gekkenhuis. Nog immer relevant.![]()
![]()
Als de zon schijnt, want die staat er al in geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Strani het volgende:
Goh als je een liedje zou moeten kiezen dat het meest zou profiteren van de (nog altijd niet zekere) dood van Andre van Duin, misschien toch Willempie?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
That's odd, I thought it would be big news. There seems to be an absence of a certain ornithological piece. A head line regarding the mass awareness of a certain avian variety. Have you not heard? It was my understanding that everyone had heard.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Als jij een wingman zou zijn dan zou het hele vliegtuig direct in de zee storten.quote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook over ...![]()
Oh ja die's ook wel mooi.quote:Op maandag 30 december 2024 14:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de zon schijnt, want die staat er al in geloof ik.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Die verse probeer ik altijd te negeren ja.quote:Op maandag 30 december 2024 14:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die verse van Jawat is zo mogelijk nog kutter dan Diggy. Doe maar Balans dan, met baas Shyrock
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik dacht aan de warme balletjes van de Koninginquote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Strani het volgende:
Goh als je een liedje zou moeten kiezen dat het meest zou profiteren van de (nog altijd niet zekere) dood van Andre van Duin, misschien toch Willempie?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Sorry, dat vind ik dus niet. Ik snap wel dat mensen dit mooi kunnen vinden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |