Sleep well Billquote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bedFijne nacht allemaal!
Terug was zeker niet de snelste weg, uiteraard. Ik wilde gewoon zoveel mogelijk via de kust terug.quote:Op maandag 30 december 2024 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar was dat echt de snelste weg? Of was dat gewoon een soort leuke uitdaging wat je voor jezelf hebt bedacht?
Nee.quote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Dit soort mensen mag je meteen naar het front sturen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef Gretzl het volgende:
¤250 voor twee kaartjesVoor die prijs kun je ook naar een concert van Taylor Swift
![]()
[ afbeelding ]
Mijn schoonvader was 2400 euro kwijt voor twee kaartjesquote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef Gretzl het volgende:
¤250 voor twee kaartjesVoor die prijs kun je ook naar een concert van Taylor Swift
![]()
[ afbeelding ]
Dit is echt goedkoop. Helemaal voor Amerikanen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef Gretzl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
trustequote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Dit dus, zag een post van dezelfde strekking gisteren ook al voorbij komen op Twitter.quote:Op maandag 30 december 2024 01:49 schreef Evenstar het volgende:
Ze mogen echt wel iets doen om meer variatie in lijst te krijgen, echt iets simpels als max 3 of 5 zelfde artiest per lijst ofzo zal al zoveel kunnen helpen. Niet iedere scheet van Queen, Blof, Bruce, Taylor, Coldplay etc hoeven er in.
Jaloers! Veel plezier!quote:Op maandag 30 december 2024 01:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgend jaar eindelijk zien op Sweden Rock
prachtig.quote:Op maandag 30 december 2024 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
@:hole1988
Bekijk deze YouTube-video
Ik lees hier louter feitelijke juistheden.quote:
of dit ja, gewoon top 10 van iedere artiestquote:Op maandag 30 december 2024 01:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit dus, zag een post van dezelfde strekking gisteren ook al voorbij komen op Twitter.
[ x ]
(in de MuMeLadder hebben we wel zulke regels die het lastig maken van grootgrutters om met teveel nummers in de lijst te noteren)
Ik weet nog wel dat ze bij Serious Request dat nummer draaiden met die intro erbij. Genot. Kon je ook aanvragen op die manierquote:
Ja, ik bedoel als je het geluk had in de officiële verkoop voor normale prijzen iets op de tribune / tweede ring te kopen. Op de zwarte markt slaan die prijzen voor Tay concerten natuurlijk helemaal nergens opquote:Op maandag 30 december 2024 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn schoonvader was 2400 euro kwijt voor twee kaartjes![]()
De kaartjes die ik van mijn papa heb gekregen waren wel maar iets van 80 euro
En wat gaan we daaraan doen?quote:
Tijdens het nieuws nieuwe halen.quote:
Eensquote:Op maandag 30 december 2024 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik lees hier louter feitelijke juistheden.
Echt zin in. Ga veel bands afstrepen volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2024 01:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jaloers! Veel plezier!
Echt in mijn top 5 favoriete hardorck bands
Jack Spijkerman edit inderdaad. Staat nog steeds in de systemen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze bij Serious Request dat nummer draaiden met die intro erbij. Genot. Kon je ook aanvragen op die manier
Kreator godenquote:Op maandag 30 december 2024 01:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt zin in. Ga veel bands afstrepen volgend jaar
Eerste keer Sabaton, Dream Theater, Kreator, Scorpions, Sex Pistols en Eagles of Death Metal
Zou in ieder geval een interessant experiment zijn om 1 jaar te proberen, maar ben bang dat de NPO Radio 2-redactie als de dood is voor grote veranderingen en dat ze het niet eens in overweging nemenquote:Op maandag 30 december 2024 01:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
of dit ja, gewoon top 10 van iedere artiest
gaat ook rotzooi opleveren en niet alles wat er uitvalt gaat vervangen worden door iets moois, maar variatie zou leuk zijn
Poah, nog drumstok vanquote:
Moet die na T2K even goed luisteren ken ze eigenlijk niet zo heel goed, maar wel alvast notitie gemaakt, zodat ik voorbereid ga. Sla Pleasure To Kill even op nu je het zegtquote:Op maandag 30 december 2024 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kreator goden
Heb laatst het pleasure to kill album geluisterd. Echt een van de gruwelijkste metal albums die ik gehoord heb. En dat in 1986.
Sabaton ooit gezien, toen liet de zanger tijdens Metal Machine zijn eigen metal machine zien. Geen aanrader.quote:Op maandag 30 december 2024 01:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt zin in. Ga veel bands afstrepen volgend jaar
Eerste keer Sabaton, Dream Theater, Kreator, Scorpions, Sex Pistols en Eagles of Death Metal
En de rest?quote:Op maandag 30 december 2024 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 25-12-2024 t/m 30-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (94626)
001 3320 Dagoduck 3.51%
002 2852 JustinK 3.01%
003 2818 MTheBassman 2.98%
004 2671 Isorden 2.82%
005 2365 peaceman 2.5%
Nice.
Sowieso ook Endless Pain meepakken, daar zit lekkere old school thrash metal op met lichte black metal invloeden in de zang. Pleasure To Kill ook trouwens. Maar ik denk dat je met elk album wel bij ze goed zit, in de thrash metal community staan ze erg hoog aangeschreven.quote:Op maandag 30 december 2024 01:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moet die na T2K even goed luisteren ken ze eigenlijk niet zo heel goed, maar wel alvast notitie gemaakt, zodat ik voorbereid ga. Sla Pleasure To Kill even op nu je het zegt
wtfquote:Op maandag 30 december 2024 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sabaton ooit gezien, toen liet de zanger tijdens Metal Machine zijn eigen metal machine zien. Geen aanrader.
Dit was even puur FOKbreed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |