Rip.quote:
Al een tijdje.quote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:pippenscottie, je bent stil, slaap je al?
Die jongen zit van z'n Laphroaig te genietenquote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
Die wilde toch juist wakker blijven?quote:Op maandag 30 december 2024 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die jongen zit van z'n Laphroaig te genieten
Ik heb ook wel wat teveel Broes meegekregen vandaagquote:Op maandag 30 december 2024 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een enorme overdosis Blof vandaag zeg.
Nope. Even functie eldersquote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
Dansen op de vulkaan of Ik kan het niet alleen hadden dan ook wel geestig geweest.quote:
Moet je eens opletten zo.quote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat teveel Broes meegekregen vandaag
Of The Needle and the Damage Done... stukje ruggenprik.quote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan of Ik kan het niet alleen hadden dan ook wel geestig geweest.
Ik ben ooit naar Zoutelande gereden voor de FOK!Stok en toen volledige via de kustwegen weer terug (Den Helder).quote:Op maandag 30 december 2024 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net als Zoutelande overigens weer schaamteloos gejat.
Amai, dat is een teringeind rijden.quote:Op maandag 30 december 2024 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Zoutelande gereden voor de FOK!Stok en toen volledige via de kustwegen weer terug (Den Helder).
Origineel zou echt prima kunnen voor het NPO Radio 2 publiek, zo lastig is die Duitstalige tekst nietquote:Op maandag 30 december 2024 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net als Zoutelande overigens weer schaamteloos gejat.
Hoek van Holland, Scheveningen, Katwijk aan Zee, Noordwijk, Zandvoort, Bloemendaal, IJmuiden etc etc etcquote:Op maandag 30 december 2024 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Amai, dat is een teringeind rijden.
Haha, hoe lang deed je daar over?quote:Op maandag 30 december 2024 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Zoutelande gereden voor de FOK!Stok en toen volledige via de kustwegen weer terug (Den Helder).
Het klinkt ook veel beter, net als Frankfurt Oder natuurlijk. En Duits komt toch nog regelmatig voor in de lijst, het zou moeten kunnen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel zou echt prima kunnen voor het NPO Radio 2 publiek, zo lastig is die Duitstalige tekst niet
Zoveel mogelijk de wegen het dichtst bij de zee gepaktquote:Op maandag 30 december 2024 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, hoe lang deed je daar over?Dan ook alle kustwegen in Zuid- en Noord-Holland gepakt?
Zou heerlijk zijn als ze dat een keer deden jaquote:Op maandag 30 december 2024 01:49 schreef Evenstar het volgende:
Ze mogen echt wel iets doen om meer variatie in lijst te krijgen, echt iets simpels als max 3 of 5 zelfde artiest per lijst ofzo zal al zoveel kunnen helpen. Niet iedere scheet van Queen, Blof, Bruce, Taylor, Coldplay etc hoeven er in.
Maar was dat echt de snelste weg? Of was dat gewoon een soort leuke uitdaging wat je voor jezelf hebt bedacht?quote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk de wegen het dichtst bij de zee gepaktWas vroeg op weg toen, denk redelijk op tijd in Zeeland en daarna hele dag om thuis te komen.
Truste Billquote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bedFijne nacht allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |