@DRT Kutschimmelreclamequote:
Rip.quote:
Al een tijdje.quote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:pippenscottie, je bent stil, slaap je al?
Die jongen zit van z'n Laphroaig te genietenquote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
Die wilde toch juist wakker blijven?quote:Op maandag 30 december 2024 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die jongen zit van z'n Laphroaig te genieten
Ik heb ook wel wat teveel Broes meegekregen vandaagquote:Op maandag 30 december 2024 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een enorme overdosis Blof vandaag zeg.
Nope. Even functie eldersquote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
Dansen op de vulkaan of Ik kan het niet alleen hadden dan ook wel geestig geweest.quote:
Moet je eens opletten zo.quote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat teveel Broes meegekregen vandaag
Of The Needle and the Damage Done... stukje ruggenprik.quote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan of Ik kan het niet alleen hadden dan ook wel geestig geweest.
Ik ben ooit naar Zoutelande gereden voor de FOK!Stok en toen volledige via de kustwegen weer terug (Den Helder).quote:Op maandag 30 december 2024 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net als Zoutelande overigens weer schaamteloos gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |