ik heb je wel een beetje gemist hier hoor!quote:Op maandag 30 december 2024 00:46 schreef koffieleuk het volgende:
Na een paar jaar echt geprobeerd te hebben zoveel mogelijk te luisteren, bevalt het eigenlijk wel goed om toch wat rustiger aan te doen.
Nog beter om dan een stemplaatje mee te pakken ook
Trustequote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wil wekker zetten voor Tame Impala morgenochtend dus beter ga ik er vandoor
Fijne nacht Gale! Slaap zequote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ja lekker he?quote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel de kabbelaar onder de kabbelaars ...... van begin tot eind is er gewoon gekabbel
Mag ook gezien wordenquote:
Dit is zoveel gekabbel dat het geen gekabbel meer is.quote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel de kabbelaar onder de kabbelaars ...... van begin tot eind is er gewoon gekabbel
..must be morningquote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Truste GaleGodquote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Michael, ik ben een travestiet.quote:
A Perfect Circle staat er niet in.quote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou jongelui, wie van jullie kan er een zo perfect mogelijke cirkel tekenen?
https://neal.fun/perfect-circle/
Ik zit op 94,1 %
quote:Op maandag 30 december 2024 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Michael, ik ben een travestiet.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
A Perfect Circle staat er niet in.
Ik weet nu al dat ik dit totaal niet kan
Is die score op PC of mobiel? Op mobiel heb ik nu 96.1%.quote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou jongelui, wie van jullie kan er een zo perfect mogelijke cirkel tekenen?
https://neal.fun/perfect-circle/
Ik zit op 94,1 %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |