Zo’n haag van rokers bij de ingang is ook wel echt treurig en irritant.quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef ShinyStar het volgende:
Het meest sneu wat ik ooit heb gezien zijn rokers buiten de ziekenhuisdeuren.
Mwa als ik dusdanig terminaal ben ga ik ook gewoon met een peuk voor de ingang staan hoorquote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef ShinyStar het volgende:
Het meest sneu wat ik ooit heb gezien zijn rokers buiten de ziekenhuisdeuren.
Nou dat dusquote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Narcissists gonna narcissist
Ik heb die nog vorige week voor het eerst geluisterd, lekkere riffs zaten daarin, bohh.quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken je Alison Hell van Annihilator?
Die is echt godverdomme vet om te bassen
Er is veel metal waarbij de bas gewoon de root note volgt, maar niet bij dat nummer.
Lastig om te spelen, maar oh zo vet
Zat best wat leuks in de hoes van je grootjequote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef ok01 het volgende:
Mijn muzikale opvoeding kwam vooral vanuit mijn oma
Met cds van George Harrison, Stevie Wonder, Sting, Bob Marley, etc.
Buffalo Tom - Taillights Fadequote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Hij wil je muzikaal opvoeden?quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb een plaat van Chet Baker die ik nog steeds niet heb opgezet
quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Nou? Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie al gehoord wat de nummer 1 van de snob is?
Deed ze goed inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zat best wat leuks in de hoes van je grootje
Nicequote:Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb die nog vorige week voor het eerst geluisterd, lekkere riffs zaten daarin, bohh.
Goddelijk nummerquote:Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Buffalo Tom - Taillights Fade
En nog een handjevol platen uit de Kink 1500
quote:Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een beetje van mijn ouders, een beetje van mezelf en vooruit ook een beetje van peaceman v.w.b. muzieksmaak.
Mijn ouders hadden altijd muziek opstaan. Mijn vader hield van andere muziek dan mijn moeder. Zo heb ik van beide wat meegekregen.
Jep heb ik gehoord. Kende ik nog niet, maar klonk lekker het stukje wat ik hoorde.quote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie al gehoord wat de nummer 1 van de snob is?
Hier in Enschede mag het niet meer. Er staat nu een paar meter verder een bord waar je mag roken.quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n haag van rokers bij de ingang is ook wel echt treurig en irritant.
Zeker.quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Editors was toch echt wel een geniale band hè.
In een filmpje werd het bekend gemaakt (al weet ik niet of het de bedoeling was)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falling In Reversequote:Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
PVRIS, Falling In Reverse, Dorothy, Nothing More, The Warning, The Struts en nog wat meer.
Ik zal er eens een keer wat meer aandachtig naar luisteren. Qua goeie bassisten in dat genre heeft die gast van Overkill ook wat heerlijke dingen laten horen tot nu toe.quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nice
Heb em leren kennen door een vriend die meer in dat soort metal zit, die zei op een gegeven moment dat die baslijn echt heel vet was, en hij had nog gelijk ook
Hielp dat ie op Rocksmith beschikbaar was, dat maakt het leven een stuk makkelijker
Nou ja, een groot deel is nog altijd kutmuziek die er niks te zoeken heeftquote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Over muzikale opvoeding gesproken. Vroeger luisterden mijn vader altijd de top2000 in de auto en toen vond ik het allemaal maar kutmuziek![]()
Gelukkig is het toch ooit goedgekomen
Is dat dat ziekenhuis dat op zo'n debiele plek midden in de stad zit?quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier in Enschede mag het niet meer. Er staat nu een paar meter verder een bord waar je mag roken.
Stereophonicsquote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef ok01 het volgende:
Maar goed genoeg over mijn vader
Wie was jullie eerste muzikale liefde?
Die van mij waren The Beatles(nogal basic, maar boeiuh)
Hier staat tegenwoordig een soort bushokje naast de deur.quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier in Enschede mag het niet meer. Er staat nu een paar meter verder een bord waar je mag roken.
Ik heb wel respect dat ze met hun nieuwe album een andere koers willen varenquote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Editors was toch echt wel een geniale band hè.
Michael Jackson denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef ok01 het volgende:
Maar goed genoeg over mijn vader
Wie was jullie eerste muzikale liefde?
Die van mij waren The Beatles(nogal basic, maar boeiuh)
Met hoeveel drank in je mik is dat?quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Al kan ik Yves Berendse dan wel weer waarderen, met name op een feestje
quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In een filmpje werd het bekend gemaakt (al weet ik niet of het de bedoeling was)
De nummer 1 isPrima nr 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genot.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zal maar ouders hebben gehad die naar schlagers luisterden.
Plus dat die eerste paar edities ook wel heel matig waren.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, een groot deel is nog altijd kutmuziek die er niks te zoeken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |