Hier helaas niet echt veel muzikale opvoeding gehad. Veel van mijn muzikale ontwikkeling is eigenlijk dankzij een van mijn beste vrienden, die ik al sinds de kleuterklas kenquote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig goede muzikale opvoeding van mn ouders gekregen. Mijn moeder was vroeger van FM, Pink Floyd en RHCP. Pa hield van Deep Purple, Uriah Heep en Joe Cocker.
Daaruit is dan langzaamaan mijn liefde naar metal gekomen via die oudere (harde) rock, en nu verschilt het uiteindelijk veel met wat voor muziek zij mooi vinden
Ja een nummer uit 1993quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Ja.quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Is dat al bekend?quote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie al gehoord wat de nummer 1 van de snob is?
Wordt echt uitslapen dusquote:
Dat zijn wel nuttige cadeautjesquote:Op zondag 29 december 2024 23:06 schreef ok01 het volgende:
Mijn vader is gelukkig gestopt met verjaardagscadeaus geven
Hij gaf voorheen vaak lps met muziek dat hij alleen leuk vindt en daar is mijn lp kast een beetje te beperkt voor
Narcissists gonna narcissistquote:Op zondag 29 december 2024 23:06 schreef ok01 het volgende:
Mijn vader is gelukkig gestopt met verjaardagscadeaus geven
Hij gaf voorheen vaak lps met muziek dat hij alleen leuk vindt en daar is mijn lp kast een beetje te beperkt voor
Ken je Alison Hell van Annihilator?quote:Op zondag 29 december 2024 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar op een thrash metal ontdekkingstour gegaan. Ik kende eigenlijk alleen de big 4 een beetje (metallica, megadeth, slayer, anthrax) en vond dat ik daarvan iets meer moest ontdekken.
Ik hou nu een excel bij met alle discografieën van veel thrash metal bands en uiteindelijk ook gewoon bands uit andere genres die ik nog wou luisteren
Ik heb wel echt een paar heerlijke bands ontdekt. Dit zegt mensen waarschijnlijk niks, maar bands als Overkill, Nuclear Assault, Kreator, Exodus en Testament hebben dus allemaal ook geweldige dingen gemaakt. Het is veel om te ontdekken maar dan heb ik ook wel wat te doen
Nee sorry, kan echt niks met Editorsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |