Kern van waarheid wel jaquote:Op zondag 29 december 2024 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goede bieren beginnen bij wijn-achtige percentages.
Ze noemen het niet voor niets barley wine
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij ook een vader die alles waar hij zelf niet op heeft gestemd herrie vindt?
Ik heb gelukkig goede muzikale opvoeding van mn ouders gekregen. Mijn moeder was vroeger van FM, Pink Floyd en RHCP. Pa hield van Deep Purple, Uriah Heep en Joe Cocker.quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.
Papa ok houdt alleen maar van Klassieke muziek en obscure jazz
Heb ik nog niks van meegekregen dit jaar geloof ik.quote:
Vierendelen!quote:
Dankjewel, mijn vader is echt een drol van een vent dus is ook niet wonderlijk dat die geen muzieksmaak heeftquote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar op zich niks mee is. Maar ik ben team @:ok01 dus fuck papa ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef peaceman het volgende:
531 speciaal voor Jimmy CarterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig goede muzikale opvoeding van mn ouders gekregen. Mijn moeder was vroeger van FM, Pink Floyd en RHCP. Pa hield van Deep Purple, Uriah Heep en Joe Cocker.
Daaruit is dan langzaamaan mijn liefde naar metal gekomen via die oudere (harde) rock, en nu verschilt het uiteindelijk veel met wat voor muziek zij mooi vinden
Als ze tussen nu en 7.30 morgenochtend vallen, dan ga ik die wel missen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.
Ow dat is wel heel vroeg.quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
wekker om 5 uur dus al te laat maak ik het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hail for the king Humphries!!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Ja zekers meneer theezakjesvragenquote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Hoe laat moet ik er dan uit?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |