ik hoop erop ja! Heb wel zin in een dansjequote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Och de wals komt nog, vertrouw op onze Jerome
Same Herequote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier ook erg gezellig![]()
In het verleden zat ik heel veel op Fok! Maar de laatste jaren ook nog maar alleen rondom de top2000.
Je vader is een smakeloze man.quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd op een fijne manier aan mijn vader denken
Niet vanwege de tekst, maar meer omdat hij een hekel heeft aan Neil Young
Goede bieren beginnen bij wijn-achtige percentages.quote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, probleem is dat ik stevige bieren vaak lekker vindt, maar zulke grote blikken bij dit soort percentages slaat eigenlijk nergens op
Vloeken in de kerk dus.quote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan hier ook weinig mee.
Maar goed ik heb al vaker gezegd dat dit wel vaak het geval is bij mij met de Stones
Mijn vader had dat met The Cats en Rod Stewart. Nou heb ik dat zelf ook, dus dat was wel een gedeelde smartquote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd op een fijne manier aan mijn vader denken
Niet vanwege de tekst, maar meer omdat hij een hekel heeft aan Neil Young
Ik heb wel een keer gedacht: hey ik ken die UI niet, maar verder niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van elders
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.quote:
Wat?quote:
Vullie! Ik ook!!quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het niet met Chester vergelijken maar vind het gewoon prima klinken, ga ze aankomend jaar ook zien in Gelredome
Ja. Hier zitten ook wel meer ESF'ers en ook genoeg die ook tijdens de OS meeposten, dus valt het minder opquote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van elders
Heb jij ook een vader die alles waar hij zelf niet op heeft gestemd herrie vindt?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.
Papa ok houdt alleen maar van Klassieke muziek en obscure jazz
quote:
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Waar op zich niks mee is. Maar ik ben team @ok01 dus fuck papa okquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.
Papa ok houdt alleen maar van Klassieke muziek en obscure jazz
ik moet er vroeg uitquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.
Ik ook, A Horse With No Namequote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moe maar stemplaat tussen 00 en 01
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |