en we hebben je niet eens ontgroend.quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaanEn ja, genoeg leuke mensen hier met allerlei aanknopingspunten. Zit zelf al best een tijd op FOK! en las hier meestal wel al mee, maar dit jaar voor het eerst gaan meeposten. Was een goede keuze
Ja precies, probleem is dat ik stevige bieren vaak lekker vindt, maar zulke grote blikken bij dit soort percentages slaat eigenlijk nergens opquote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is gewoon al meer dan in wijn.
Mick zingt zo mooi in dat nummerquote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit een overbodig Stones nummer. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan meequote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
en we hebben je niet eens ontgroend.
Doe ff n sigaretje buiten danquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk kabbeluurtje zeg.
ik vind het vooral verrassend weinig shotjes.quote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk kabbeluurtje zeg.
Nee, maar als je op het biertje zoekt, zie je dezelfde foto en die is dus van mijquote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Deze: https://untappd.com/b/ban(...)alnut-banger/5714805
Ik check eigenlijk vrijwel niks meer in tegenwoordig, ben er te lui voor geworden
Is je username daar hetzelfde?
Nu wel, maar ten tijde van het nummer was die nog Young Young.quote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Nelis Jong is intussen inderdaad een oude man
Alsof dat hier een keus isquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan mee
Ja, dan ga ik er ook heen!quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou het heel fijn vinden als meneer Young weer eens een transatlantische vlucht maakt
Och de wals komt nog, vertrouw op onze Jeromequote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het vooral verrassend weinig shotjes.
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van eldersquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan mee
Ja ik heb ook geen spijt van een account aan te maken, het maakt deze reeks des te leukerquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaanEn ja, genoeg leuke mensen hier met allerlei aanknopingspunten. Zit zelf al best een tijd op FOK! en las hier meestal wel al mee, maar dit jaar voor het eerst gaan meeposten. Was een goede keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |