quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat dat ziekenhuis dat op zo'n debiele plek midden in de stad zit?
De halve barquote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met hoeveel drank in je mik is dat?
Samantha Fox.quote:
Valt hier gelukkig heel erg mee, mijn pa is bijvoorbeeld wel fan van The Cure, maar het is ook weer niet zo dat hij echt zelf CDs opzette ofzo.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zal maar ouders hebben gehad die naar schlagers luisterden.
Check! Ook daar luisterden ze naar. Ook Nederlandse smartlappen/piratenmuziek.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zal maar ouders hebben gehad die naar schlagers luisterden.
U2quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef ok01 het volgende:
Maar goed genoeg over mijn vader
Wie was jullie eerste muzikale liefde?
Die van mij waren The Beatles(nogal basic, maar boeiuh)
Metal is ook wel echt ideaal om mee schoon te maken, ik doe het zelf ook. Wat Slayer erop en gaan met die banaanquote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb echt mijzelf moeten opvoeden qua muziek. Met Turkse roots kom je niet echt in aanraking met goede muziek.
Ik denk dat ik eerder mijn moeder heb opgevoedDie werd Metallica fan door mij.
Zal nooit vergeten dat ik een keer thuis kwam na een dagje school en er thuis keihard (echt op standje burenruzie) Battery op stond terwijl ma aan het schoonmaken was
Ik denk dat het eerste liedje dat ik me kan herinneren Nikita van Elton John was.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef ok01 het volgende:
Net nog tickets voor gekocht. Was dat bij start verkoop nog vergeten. Maar zag dat er toch nog kaarten over waren. Dus daarmee vanaf februari drie maanden achter elkaar een concert van andere artiestenquote:
quote:
Ja, dranksss.quote:
Killers (Hot Fuss album uit 2004). Editors denk ik de tweede.quote:Op zondag 29 december 2024 23:10 schreef ok01 het volgende:
Ook geen Turkse psychedelic rock dingen ofzo? Denk Cem Karaca e.d.quote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb echt mijzelf moeten opvoeden qua muziek. Met Turkse roots kom je niet echt in aanraking met goede muziek.
Ik denk dat ik eerder mijn moeder heb opgevoedDie werd Metallica fan door mij.
Zal nooit vergeten dat ik een keer thuis kwam na een dagje school en er thuis keihard (echt op standje burenruzie) Battery op stond terwijl ma aan het schoonmaken was
Zeker, minstensquote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit komt een dag te vroeg wat mij betreft
Hebben ze daar hun eigen zonnebank?quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In een filmpje werd het bekend gemaakt (al weet ik niet of het de bedoeling was)
De nummer 1 isow nou... dat is wel eens een betere geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
dat was geen muzikale liefdequote:
Ja blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2024 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hebben ze daar hun eigen zonnebank?
Ik vind hier heeel wat van.quote:
Ian Curtwasquote:Op zondag 29 december 2024 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk trouwens dat dit Ian Curtis
Die zijn door liefde van elkaar verscheurd?quote:
Held.quote:Op zondag 29 december 2024 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman streept er nog een af voor vandaag
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze
Ik heb dit volgens mij al vaker verteld, maar ik hoorde Child in Time voor het eerst bij de allereerste Top 2000. Instant liefdequote:Op zondag 29 december 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste liedje dat ik me kan herinneren Nikita van Elton John was.
De eerste artiest die een holy fuck opriep was toen ik Child in Time voor het eerst hoorde. Deep Purple![]()
Child in Time was voor mij ook een openbaringquote:Op zondag 29 december 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste liedje dat ik me kan herinneren Nikita van Elton John was.
De eerste artiest die een holy fuck opriep was toen ik Child in Time voor het eerst hoorde. Deep Purple![]()
Hier speelt Joy Division nog..quote:Op zondag 29 december 2024 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman streept er nog een af voor vandaag
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze
Ik ook hoor, niks mis meequote:Op zondag 29 december 2024 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog eerlijker: Ik vind het nog steeds leuk
Nu je het zegt, dat wel ja, en dat luister ik soms nog wel.quote:Op zondag 29 december 2024 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ook geen Turkse psychedelic rock dingen ofzo? Denk Cem Karaca e.d.
quote:
Viel hier niet mee, zo was het een traditie in huis om op oudjaar naar de Duitse tv te kijken. Silvesterstadl, ik heb er nog steeds nachtmerries van.quote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Valt hier gelukkig heel erg mee, mijn pa is bijvoorbeeld wel fan van The Cure, maar het is ook weer niet zo dat hij echt zelf CDs opzette ofzo.
Dus dat soort dingen heb ik over de jaren heen wel losgepeuterd bij hem
Jaquote:
Staat genoteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 23:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat wel ja, en dat luister ik soms nog wel.
Cem Karaca en Baris Manco.
Daarna zelf nog wel Athena (ska) gaan luisteren en ben ook groot fan van Pentagram (aka Mezarkabul).
@:MTheBassman misschien nog wel een leuke voor je lijst trouwens dat Pentagram/Mezarkabul. Echt een hele goede band
Heb Muse iets van 5 of 6 keer live gezien. Elke keer weer vet. Vooral de 1e keer in de Ziggo Dome met @DecoAorestequote:
Die ik bedoelde niet, maar het ging dan wel over herrie/muziek/meuk, geen andere dingen.quote:
Sowieso alles op deze plaat.quote:
Dat was idd heel vetquote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Heb Muse iets van 5 of 6 keer live gezien. Elke keer weer vet. Vooral de 1e keer in de Ziggo Dome met @:DecoAoreste .
quote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Heb Muse iets van 5 of 6 keer live gezien. Elke keer weer vet. Vooral de 1e keer in de Ziggo Dome met @:DecoAoreste
Eerste albums zijn echt trash, inclusief Slayer coversquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |