Dat is balenquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gratis kaartje voor Prince in Ahoy. Ik vond een date belangrijker
Kees? Welke is het?quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een biertje nu van 14.7% in een 44cl blik, ik vind dat eigenlijk te veel van het goede
quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MESquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof, fijn dat het je hier bevaltquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaanEn ja, genoeg leuke mensen hier met allerlei aanknopingspunten. Zit zelf al best een tijd op FOK! en las hier meestal wel al mee, maar dit jaar voor het eerst gaan meeposten. Was een goede keuze
Ja, we zijn een zuinig landjequote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nederland is ook wel een van de weinige landen waar ze zo weinig bier schenken in kroegen. In het buitenland dronk ik standaard een halve liter. Beviel me veel meer ivm het bijvullen enzo.
Gemaakt door kinderen van Bn'rsquote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd van Poolse biertjes. Ze zijn 0,5 liter, dus als je glas bijna leeg is, dan heb je gewoon nog wat in het blikje zitten.![]()
[ afbeelding ]
Dat is gewoon al meer dan in wijn.quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een biertje nu van 14.7% in een 44cl blik, ik vind dat eigenlijk te veel van het goede
quote:
Eensquote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit een overbodig Stones nummer. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen
Ik kan hier ook weinig mee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit een overbodig Stones nummer. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen
komt wel heel dichtbij danquote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik met kerst paard gereden![]()
Einde bericht
Het is hier ook erg gezelligquote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof, fijn dat het je hier bevalt
Ik kom eigenlijk altijd aan het eind van het jaar terug voor deze reeks, niet eens per se voor de Top, maar meer voor de mensen
Deze: https://untappd.com/b/ban(...)alnut-banger/5714805quote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kees? Welke is het?Toast me op untappd, dan kan ik het van jou ook meteen opzoeken!
Ik las gegetenquote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik met kerst paard gereden![]()
Einde bericht
Ik heb wel spijt dat ik Owl City nooit live heb gezien in het Ocean Eyes-tijdperk. Nog wel nadat The Midsummer Station uitkwam, maar dat was echt een deceptie.quote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Een collega heeft me ooit meegevraagd naar een concert van Linkin Park, maar ik kon niet en dacht ik ga volgend jaar wel ofzo. En toen ging Chester daarna op self-delete.
Nog steeds spijt van
quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en we hebben je niet eens ontgroend.quote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaanEn ja, genoeg leuke mensen hier met allerlei aanknopingspunten. Zit zelf al best een tijd op FOK! en las hier meestal wel al mee, maar dit jaar voor het eerst gaan meeposten. Was een goede keuze
Ja precies, probleem is dat ik stevige bieren vaak lekker vindt, maar zulke grote blikken bij dit soort percentages slaat eigenlijk nergens opquote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is gewoon al meer dan in wijn.
Mick zingt zo mooi in dat nummerquote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan meequote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
en we hebben je niet eens ontgroend.
Doe ff n sigaretje buiten danquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk kabbeluurtje zeg.
ik vind het vooral verrassend weinig shotjes.quote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk kabbeluurtje zeg.
Nee, maar als je op het biertje zoekt, zie je dezelfde foto en die is dus van mijquote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Deze: https://untappd.com/b/ban(...)alnut-banger/5714805
Ik check eigenlijk vrijwel niks meer in tegenwoordig, ben er te lui voor geworden
Is je username daar hetzelfde?
Nu wel, maar ten tijde van het nummer was die nog Young Young.quote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Nelis Jong is intussen inderdaad een oude man
Alsof dat hier een keus isquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan mee
Ja, dan ga ik er ook heen!quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou het heel fijn vinden als meneer Young weer eens een transatlantische vlucht maakt
Och de wals komt nog, vertrouw op onze Jeromequote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het vooral verrassend weinig shotjes.
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van eldersquote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ontgroeningen doe ik toch nooit aan mee
Ja ik heb ook geen spijt van een account aan te maken, het maakt deze reeks des te leukerquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
ik hoop erop ja! Heb wel zin in een dansjequote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Och de wals komt nog, vertrouw op onze Jerome
Same Herequote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier ook erg gezellig![]()
In het verleden zat ik heel veel op Fok! Maar de laatste jaren ook nog maar alleen rondom de top2000.
Je vader is een smakeloze man.quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd op een fijne manier aan mijn vader denken
Niet vanwege de tekst, maar meer omdat hij een hekel heeft aan Neil Young
Goede bieren beginnen bij wijn-achtige percentages.quote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, probleem is dat ik stevige bieren vaak lekker vindt, maar zulke grote blikken bij dit soort percentages slaat eigenlijk nergens op
Vloeken in de kerk dus.quote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan hier ook weinig mee.
Maar goed ik heb al vaker gezegd dat dit wel vaak het geval is bij mij met de Stones
Mijn vader had dat met The Cats en Rod Stewart. Nou heb ik dat zelf ook, dus dat was wel een gedeelde smartquote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd op een fijne manier aan mijn vader denken
Niet vanwege de tekst, maar meer omdat hij een hekel heeft aan Neil Young
Ik heb wel een keer gedacht: hey ik ken die UI niet, maar verder niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van elders
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.quote:
Wat?quote:
Vullie! Ik ook!!quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het niet met Chester vergelijken maar vind het gewoon prima klinken, ga ze aankomend jaar ook zien in Gelredome
Ja. Hier zitten ook wel meer ESF'ers en ook genoeg die ook tijdens de OS meeposten, dus valt het minder opquote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel mij niet op dat je hier niet eerder postte maar ken je natuurlijk van elders
Heb jij ook een vader die alles waar hij zelf niet op heeft gestemd herrie vindt?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt, vertel ik hem ook al jaren.
Papa ok houdt alleen maar van Klassieke muziek en obscure jazz
quote:
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Waar op zich niks mee is. Maar ik ben team @ok01 dus fuck papa okquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
ik moet er vroeg uitquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje uitslaapt kun je er al 3 missen.
Ik ook, A Horse With No Namequote:Op zondag 29 december 2024 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moe maar stemplaat tussen 00 en 01
Kern van waarheid wel jaquote:Op zondag 29 december 2024 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goede bieren beginnen bij wijn-achtige percentages.
Ze noemen het niet voor niets barley wine
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij ook een vader die alles waar hij zelf niet op heeft gestemd herrie vindt?
Ik heb gelukkig goede muzikale opvoeding van mn ouders gekregen. Mijn moeder was vroeger van FM, Pink Floyd en RHCP. Pa hield van Deep Purple, Uriah Heep en Joe Cocker.quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb ik nog niks van meegekregen dit jaar geloof ik.quote:
Vierendelen!quote:
Dankjewel, mijn vader is echt een drol van een vent dus is ook niet wonderlijk dat die geen muzieksmaak heeftquote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar op zich niks mee is. Maar ik ben team @:ok01 dus fuck papa ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef peaceman het volgende:
531 speciaal voor Jimmy CarterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig goede muzikale opvoeding van mn ouders gekregen. Mijn moeder was vroeger van FM, Pink Floyd en RHCP. Pa hield van Deep Purple, Uriah Heep en Joe Cocker.
Daaruit is dan langzaamaan mijn liefde naar metal gekomen via die oudere (harde) rock, en nu verschilt het uiteindelijk veel met wat voor muziek zij mooi vinden
Als ze tussen nu en 7.30 morgenochtend vallen, dan ga ik die wel missen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Ow dat is wel heel vroeg.quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
wekker om 5 uur dus al te laat maak ik het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hail for the king Humphries!!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Ja zekers meneer theezakjesvragenquote:Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog goede artiesten of nummers ontdekt dit jaar?
Hoe laat moet ik er dan uit?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |