SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verklaar je naderquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.Do what you love, love what you do!![]()
Je heb helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaatquote:
In jouw ogen gaat alles snelquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaat![]()
![]()
Zij heeft een relatie hij niet.quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je ziet wat fout gaan?quote:Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef kree het volgende:
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.![]()
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?quote:Do what you love, love what you do!![]()
JA MAAR JE PRINCIPES!quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?![]()
Ja, ik las het even anders.quote:
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt
Hihi, en dan tandjes tuffenquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik las het even anders.
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt![]()
Ronde 100000000000000quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk denk ik dat je wel beter verdient, maar als zij wil nou duhh...quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan ligt het aan jou he!quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.![]()
Pakken wat je pakken kan. Haar probleemquote:
Oeh ....quote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of voor eeuwig samen zijn met zn ware liefde
Kree huisvader met 6 kindjes![]()
lief? ik weet het soms ook niet meer hoor. maar ok voor jullie info. het is nog vriendschappelijk. maar zie mijn punt beetje he?quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat je wel beter verdient, maar als zij wil nou duhh...Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hoor. En straks zwanger. En wie is dan de papa?quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan. Haar probleem![]()
ik denk en dit is heel twijfel ding, dat ik onderhand wel beetje oke ben met gewoon geen kinderen op de wereld zetten.quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
Kree huisvader met 6 kindjesDo what you love, love what you do!![]()
Zoals het een goed Katwijks gezin betaamtquote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
Kree huisvader met 6 kindjes
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde overquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en dit is heel twijfel ding, dat ik onderhand wel beetje oke ben met gewoon geen kinderen op de wereld zetten.![]()
Ja het staat je tegen vanwege je principes, maar als ze zich aandient pak je je kans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
lief? ik weet het soms ook niet meer hoor. maar ok voor jullie info. het is nog vriendschappelijk. maar zie mijn punt beetje he?Iedereen is een kutlultrut
Wil jij anders misschien ook iets van jouw perikelen delen?quote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we anders nog even over kree's liefdesperikelen hebben
Neenquote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij anders misschien ook iets van jouw perikelen delen?![]()
![]()
Nou zo'n vaart zal het vast niet lopen, en kree is vast een lieve vaderquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker hoor. En straks zwanger. En wie is dan de papa?
nou ze is zelfde leeftijd. en vraag me af of het realistisch is nog dan nu. op onze leeftijd. Ik niet zo voorstander van.quote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde overDo what you love, love what you do!![]()
Maar anders draait Kree vast wel bij als ze per ongeluk expres zwanger wordtquote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde over
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op zondag 29 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo'n vaart zal het vast niet lopen, en kree is vast een lieve vader
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken![]()
![]()
ik heb geen hekel aan kinderen he? zie het alleen neit zo meer gerbreuren. hoe triest het is want zag dat vroeger anders. maarja tis wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Precies.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan!
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken
Boshutten bouwen in de duinen?quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken
zo zie ik het voor me oef zag, maar de realiteit haalt me wel beertje in.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie stekenDo what you love, love what you do!![]()
Ja hoor deed ik ook, van jut hout. Ook hutten op het strand.quote:Iedereen is een kutlultrut
Helemaal para brotherThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zeker wel. helaas kan dat nu neit meer want wordt je bekeurd door mijn collega's. maar vroeger idd wel. ja hutten bouwen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
In dat duingebied staan genoeg bomen hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik ken dat duingebied niet, de gebieden die ik ken hebben niet zoveel bomen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
In dat duingebied staan genoeg bomen hoor.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ok mooi, want ik heb geen perikelen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ik zit er ook niet niet op te wachten.![]()
Meijendel. bierlap etc. bij Scheveningen. genoeg bomen in duingebied.
Do what you love, love what you do!![]()
Oh wacht, ik denk misschien aan de duinen zelf, maar het gebied eromheen is groter.
Ik dacht aan dit deel
Dat is fijn voor jouquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok mooi, want ik heb geen perikelen.
Slaap lekker dan maar!quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef JustinK het volgende:
Kwart over niet gehaald, kwart voor dan maar
Maar dat zal wel lukken, zo zonder perikelen
Thx, jij ook straksquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar!
Maar dat zal wel lukken, zo zonder perikelen![]()
![]()
Ja, wachten op de wasmachine, die is nog wel even bezig.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Altijd dezelfde he...quote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wachten op de wasmachine, die is nog wel even bezig.![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GoeiendagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wens je goede slaapbolks toequote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is dat ik al slaap, anders had ik je nog even gedag gezegd♡♡♡♡![]()
Thxquote:Op zondag 29 december 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wens je goede slaapbolks toe![]()
![]()
Duinenquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel. helaas kan dat nu neit meer want wordt je bekeurd door mijn collega's. maar vroeger idd wel. ja hutten bouwen.![]()
Kom er te weinig♡♡♡♡![]()
ik heb he. en ok we hebben duinden publiek en niet publiek. maar na hoop gedoe. ik mag iemand ff meenemen nog 31 op locatie enzo. dat is leuk want zie je de andere kant.quote:
maargoed op verzoek en moest er beetje om vragen ook nog wel.
maar ook publiek duinen in Katwijk en Scheveningen en monster zijn ok? je kunt best op veel mooie plekken komen lijkt me?Do what you love, love what you do!![]()
ik neem he, en is echt op verzoek en gaan we kijken, iemand wel mee ff intern er waar normaal publiek niet mag komen. maar contact me maar via DM daarover als je dat wil.Do what you love, love what you do!![]()
Vriend rauchwurst, ik slaap alquote:Op zondag 29 december 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
hallo vriendjes
en vriendinnetjes![]()
![]()
Poh je zinsopbouw is weer dramatisch.quote:Op zondag 29 december 2024 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb he. en ok we hebben duinden publiek en niet publiek. maar na hoop gedoe. ik mag iemand ff meenemen nog 31 op locatie enzo. dat is leuk want zie je de andere kant.
maargoed op verzoek en moest er beetje om vragen ook nog wel.
maar ook publiek duinen in Katwijk en Scheveningen en monster zijn ok? je kunt best op veel mooie plekken komen lijkt me?
Denk even terug aan die keer dat je me iets uitlegde. Graag in die trant verdertypen
♡♡♡♡![]()
duurt nog drie uur voordat ik slaap denk ik, en ik moet morgen werken
maar komt goedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
je snapt wat ik ermee bedoel?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh je zinsopbouw is weer dramatisch.
Denk even terug aan die keer dat je me iets uitlegde. Graag in die trant verdertypenDo what you love, love what you do!![]()
het boeit me echt geen reet nl. hoe ik zinnen opbouw of weet ik veel wat.
LOl typ beetje meer uit gevoel als het helemaal na te gaan nl, maar dat weten jullie allang, dus boeie.
Jazeker morgen weer vroeg op en werken.quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
wordt er een beetje gewerkt morgen?![]()
![]()
ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker morgen weer vroeg op en werken.Do what you love, love what you do!![]()
ik niet vroeg op, welk beetje werkenquote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker morgen weer vroeg op en werken.Uw ADH vitamine Worst
Ik moet morgen op locatie zijn, dinsdag gelukkig thuiswerken.quote:Op zondag 29 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet vroeg op, welk beetje werken![]()
ah thuiswerker gespot.quote:Op zondag 29 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet vroeg op, welk beetje werken
ja ik geef de ruimte aan anderen die wel op pad moetenquote:Uw ADH vitamine Worst
Kantoor is ook grotendeels gesloten op de eerste drie verdiepingen na van de 15
Uw ADH vitamine Worst
hahaha. ik ken onze thuiswerkers. ik heb ze nl wel nodig, maar neit te bereiken. na half uur bellen ze mss wel terug want hebben ze eindelijk computer opgestart en nagekeken wat ik eigenlijk vraag?quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik geef de ruimte aan anderen die wel op pad moeten
Terwijl ik ter plekke in de kou sta te wachten buiten enzo?>
vertel mij niks over thuiswerken, LOL dikke lul ermee. wmb moeten ze gewoon per minuut bereikbaar zijn vragen ze ook van mij.Do what you love, love what you do!![]()
mijn leidinggevende vind het prima dat ik na de spits reis omdat ik overgeprikkeld raak van spitsdrukte, ga ik gewoon eerste 1 a 2 uur vanuit huis werken en dan op wegUw ADH vitamine Worst
ik ga hier meer over klagen denk trouwens volgende keer, want niet ok.Do what you love, love what you do!![]()
das ander verhaal, maar hier wordt thuiswerken wel erg vrij gegeven. aan mensen die ik nodig heb trouwens praktisch met vragen. dikke lul zal niet de eerste zien aan pyjama op video call en ik in de regen na uur wachten. fuck you.quote:Op zondag 29 december 2024 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
mijn leidinggevende vind het prima dat ik na de spits reis omdat ik overgeprikkeld raak van spitsdrukte, ga ik gewoon eerste 1 a 2 uur vanuit huis werken en dan op wegDo what you love, love what you do!![]()
Heb gelukkig geen werk waar ik a la minute moet reageren, is ook niks voor mijUw ADH vitamine Worst
nou bij mij soms beetje wel. maar ok ik gun het ze allemaal he. maar ok mag beetje respect zijn die wel in weer in wind staan te wdhten op een antwoord van iemand die mss nog met "thuiswerken". zich ff moet aankleden nog voor te reageren.quote:Op zondag 29 december 2024 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Heb gelukkig geen werk waar ik a la minute moet reageren, is ook niks voor mijDo what you love, love what you do!![]()
Kaart het aanquote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou bij mij soms beetje wel. maar ok ik gun het ze allemaal he. maar ok mag beetje respect zijn die wel in weer in wind staan te wdhten op een antwoord van iemand die mss nog met "thuiswerken". zich ff moet aankleden nog voor te reageren.Uw ADH vitamine Worst
zolang je maar gelijk beschikbaar bent die staan in koud weer, dan heb ik er geen problemen mee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
heb ik niet, de wereld is groter dan jouw wereldjequote:Op zondag 29 december 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je maar gelijk beschikbaar bent die staan in koud weer, dan heb ik er geen problemen mee.Uw ADH vitamine Worst
Ja hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je maar gelijk beschikbaar bent die staan in koud weer, dan heb ik er geen problemen mee.
Maar ik heb geen collega's die buiten staan
Moet je maar beter voorbereid op pad gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
zolang je maar gelijk beschikbaar bent die staan in koud weer, dan heb ik er geen problemen mee.![]()
![]()
ok hahaha naja je motivatie en denken is dan iig goed.quote:Op zondag 29 december 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar ik heb geen collega's die buiten staan
zo wordt er vaak niet gedacht bij ons. het lukt allemaal wel begrijp me niet verkeerd, maar kan me daar zo aan irriteren.Do what you love, love what you do!![]()
Ach, ik werk ook alleen maar omdat collega's graag de 31ste nog iets wilden ontvangen. Verder heeft bijna iedereen vakantie geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ok hahaha naja je motivatie en denken is dan iig goed.
zo wordt er vaak niet gedacht bij ons. het lukt allemaal wel begrijp me niet verkeerd, maar kan me daar zo aan irriteren.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Iets irriteert je, of je ergens aan iets. Maar je kan je niet ergens aan irriterenquote:Op zondag 29 december 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ok hahaha naja je motivatie en denken is dan iig goed.
zo wordt er vaak niet gedacht bij ons. het lukt allemaal wel begrijp me niet verkeerd, maar kan me daar zo aan irriteren.Uw ADH vitamine Worst
Ben je geïrriteerd?quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergens aan iets. Maar je kan je niet ergens aan irriteren
maar ik laat me verder niet boos maken door online nobodiesUw ADH vitamine Worst
ik mo4t me ook maar neerleggen dat wie beslissen veel hogere pay Grade hebben als ook heb.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
maar ik laat me verder niet boos maken door online nobodies
Maar niet echt natuurlijk
Want ik identificeer me niet als een nobody
en irriteer me nog meer dat hier het gezien gaat worden als. mensen die eigenlijk het werk doen gezien worden als nobody.Do what you love, love what you do!![]()
ik las "gay pride"quote:Op zondag 29 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
ik mo4t me ook maar neerleggen dat wie beslissen veel hogere pay Grade hebben als ook heb.![]()
![]()
hier heb ik helemaal mening over. maarja zal mss niet te populaire zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja maar kan je ook verantwoordelijkheid nemen van hele afdeling en organisatiequote:Op zondag 29 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
ik mo4t me ook maar neerleggen dat wie beslissen veel hogere pay Grade hebben als ook heb.Uw ADH vitamine Worst
ik ? daarover? tuurlijk niet. ik beslis er niet over in grote geheel. kan zeggen wat ik denk wel. ,maar nop way maakt dat wat uit. want boven mij beslissen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar kan je ook verantwoordelijkheid nemen van hele afdeling en organisatieDo what you love, love what you do!![]()
In Italie mag men straks niet meer op straat roken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ondergang van de wereld en staatsrecht.quote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Italie mag men straks niet meer op straat rokenDo what you love, love what you do!![]()
Hier hier of daar hier ?quote:Op zondag 29 december 2024 23:36 schreef kree het volgende:
en irriteer me nog meer dat hier het gezien gaat worden als. mensen die eigenlijk het werk doen gezien worden als nobody.♡♡♡♡![]()
zeg ik niet, jouw interpretatie. Of je kantoorwerk doet of buiten, allebei op hun eigen manier waardevolquote:Op zondag 29 december 2024 23:36 schreef kree het volgende:
en irriteer me nog meer dat hier het gezien gaat worden als. mensen die eigenlijk het werk doen gezien worden als nobody.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Italie mag men straks niet meer op straat roken
Uw ADH vitamine Worst
Op de bullshitbanen naquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg ik niet, jouw interpretatie. Of je kantoorwerk doet of buiten, allebei op hun eigen manier waardevol♡♡♡♡![]()
Dan ga je daar niet heenquote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Italie mag men straks niet meer op straat roken![]()
Spuit 11quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar je mag daar niet meer op straat♡♡♡♡![]()
Ik rook niet meer he, ik ben al gerooktquote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar je mag daar niet meer op straat
Uw ADH vitamine Worst
Weet ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik rook niet meer he, ik ben al gerookt![]()
Ja en ondertussen moeten we alle they them en andere woke gekkies accepterenquote:Op zondag 29 december 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
ondergang van de wereld en staatsrecht.
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja best welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kijk deze nog even, ok. als jullie me beetje kennen, met wie zou ik het onwijs eens zijn?
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Gaan we niet doen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:46 schreef kree het volgende:
kijk deze nog even, ok. als jullie me beetje kennen, met wie zou ik het onwijs eens zijn?
Bekijk deze YouTube-videoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik weet niet hoor want je kunt helemaal dingen noemen waarvan mannen op vallen?
dikke tieten ofzo? ik heb dat zo onwijs niet, ik val dus meer op persoonlijke dingetjes enzo. ?
tja mss valkuil. maar weet ik veel. alleen dikke tieten doen voor mij weinig iig.. of plamuur uiterlijk.
SEX / Aparte dingen die je sexy vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 00:54 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoor want je kunt helemaal dingen noemen waarvan mannen op vallen?
dikke tieten ofzo? ik heb dat zo onwijs niet, ik val dus meer op persoonlijke dingetjes enzo. ?
tja mss valkuil. maar weet ik veel. alleen dikke tieten doen voor mij weinig iig.. of plamuur uiterlijk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
haha ik denk niet dat ik op "aparte" dingen val dus juist?quote:Op maandag 30 december 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
SEX / Aparte dingen die je sexy vindt.Do what you love, love what you do!![]()
Dan is dit topic wellicht wat ter inspiratie?quote:Op maandag 30 december 2024 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat ik op "aparte" dingen val dus juist?
R&P / Op wat voor type man/vrouw knap jij nu echt faliekant af?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is dit topic wellicht wat ter inspiratie?
R&P / Op wat voor type man/vrouw knap jij nu echt faliekant af?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mss maar ken die allen enzo en snap. tis ik kom niet in deze situatie door te zoeken, maar zeg maar hoe lot t speelt. enne ben niet heel blij ermee, maar het is wat het is he.quote:Op maandag 30 december 2024 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is dit topic wellicht wat ter inspiratie?
R&P / Op wat voor type man/vrouw knap jij nu echt faliekant af?Do what you love, love what you do!![]()
als ik eerlijk. ben ik zou meer met haar willen en denk dat t kan. wat me weerhoud is dat ze nog relatie heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Nog steeds
R.I.P DTS.![]()
Ik snap het niet. Deze zin dan.quote:Op maandag 30 december 2024 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar ken die allen enzo en snap.
En...<spatie>... zo.quote:tis ik kom niet in deze situatie door te zoeken, maar zeg maar hoe lot t speelt. enne ben niet heel blij ermee, maar het is wat het is he.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Da’s wel een dingetje, ja.quote:Op maandag 30 december 2024 01:05 schreef kree het volgende:
als ik eerlijk. ben ik zou meer met haar willen en denk dat t kan. wat me weerhoud is dat ze nog relatie heeft.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar dat weerhoudt hem niet om haar dagelijks aandacht te geven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Behalve vandaag.quote:Op maandag 30 december 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat weerhoudt hem niet om haar dagelijks aandacht te geven.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En zij is er blij meer. Wat ze niet van haar vriend kan krijgen, krijgt ze nu van kree.quote:Op maandag 30 december 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat weerhoudt hem niet om haar dagelijks aandacht te geven.
dat ik niet weet dus hoe het nu zit met die relatie van haar met hem?quote:Op maandag 30 december 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Deze zin dan.
En...<spatie>... zo.
[..]
dat ze vraagt richting mij is duidelijk, maarja wil ik dat?Do what you love, love what you do!![]()
En vervolgens die vriend weer met haar naar bedquote:Op maandag 30 december 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En zij is er blij meer. Wat ze niet van haar vriend kan krijgen, krijgt ze nu van kree.
R.I.P DTS.![]()
ja denk ja dus, mss sex met. van mij het goeie vriendje. en dat is fucked up wel.quote:Op maandag 30 december 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En zij is er blij meer. Wat ze niet van haar vriend kan krijgen, krijgt ze nu van kree.Do what you love, love what you do!![]()
En ik kan weer niet slapen hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lang niet gezien hierquote:
R.I.P DTS.![]()
Klopt!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alles oke ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op zich geen probleem natuurlijk, maar kree hoopt op meer en dat zit er niet in.quote:Op maandag 30 december 2024 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens die vriend weer met haar naar bedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee.quote:
Ik kan niet slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat ik er lang niet was?
Kei gezelligOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik hecht aan ieder die hier eerder wasquote:Op maandag 30 december 2024 01:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat ik er lang niet was?
Kei gezellig
dit zou kloppen voor mij als je rechts en links dan omdraait.quote:Op maandag 30 december 2024 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
It Turns Out We've Been Sleeping Wrong For CenturiesDo what you love, love what you do!![]()
Zulke vrouwen leren er niet van door types als kree als die vriend er terecht genoeg van heeft krijgt hij nog de schuld ook. En bij die vent blamed ze het op kree en die kerels straks boos op elkaar.quote:Op maandag 30 december 2024 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op zich geen probleem natuurlijk, maar kree hoopt op meer en dat zit er niet in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fucked up wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zulke vrouwen leren er niet van door types als kree als die vriend er terecht genoeg van heeft krijgt hij nog de schuld ook. En bij die vent blamed ze het op kree en die kerels straks boos op elkaar.Do what you love, love what you do!![]()
Wat zou ze moeten leren? Dit werkt toch prima?quote:Op maandag 30 december 2024 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zulke vrouwen leren er niet van door types als kree als die vriend er terecht genoeg van heeft krijgt hij nog de schuld ook. En bij die vent blamed ze het op kree en die kerels straks boos op elkaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoop je echt op een relatie met haar ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ben nog niet zo overtuigd van jullie gelijk in deze. maargoed. het zou heel goed kunnen dat dit op mijn dak komt met ellende terwijl ik her zo nooit bedoelde.Do what you love, love what you do!![]()
Voor haar wel.quote:Op maandag 30 december 2024 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zou ze moeten leren? Dit werkt toch prima?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel een klein dingetjequote:Op maandag 30 december 2024 01:05 schreef kree het volgende:
als ik eerlijk. ben ik zou meer met haar willen en denk dat t kan. wat me weerhoud is dat ze nog relatie heeft.
♡♡♡♡![]()
hmmms hoop is groot woord. ik denk het zou kunnen als ze die gozer eerst dumpt wel ja.quote:Op maandag 30 december 2024 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoop je echt op een relatie met haar ?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker stief daddy gaan spelen voor die koters van ze.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
yupquote:Op maandag 30 december 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is wel een klein dingetje
En voor haar vriend ook. De enige die niet gelukkig is, is kree.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hebben ze kinderenquote:Op maandag 30 december 2024 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker stief daddy gaan spelen voor die koters van ze.
♡♡♡♡![]()
heb je het over die van mij? nee joh geen kinderen. en ze is zelfde leeftijd en we daten eerder.quote:
nu relatie met zoals ze zelf noemt. lapzwans. tja.
ik tel 1+1 op dan enzo, maar ze laat hem niet gaan ngo wat mij weerhoud want wil best nog poging wagen.Do what you love, love what you do!![]()
R.I.P DTS.![]()
Dus ze weet wat ze aan je heeft, maar kiest bewust voor die gozer. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 30 december 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het over die van mij? nee joh geen kinderen. en ze is zelfde leeftijd en we daten eerder.
ik tel 1+1 op dan enzo, maar ze laat hem niet gaan ngo wat mij weerhoud want wil best nog poging wagen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo een gaat mocht het kree lukken vervolgens ergens anders zoeken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb haar toen een beetje gedumpt. of nouja afgehouden enzo. terwijl de kans er was. maarja was er niet aan toe. hahaha lol nu spijt van mss.quote:Op maandag 30 december 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus ze weet wat ze aan je heeft, maar kiest bewust voor die gozer. Dat zegt genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
nee juist wel toen. dat is het kutte. en denk nu nog. maar nou meer als vriend.quote:Op maandag 30 december 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En zij jou niet (op die manier).Do what you love, love what you do!![]()
Laat het achter je en ga verder met je leven.quote:Op maandag 30 december 2024 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb haar toen een beetje gedumpt. of nouja afgehouden enzo. terwijl de kans er was. maarja was er niet aan toe. hahaha lol nu spijt van mss.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jullie dateperiode was toch 20 jaar geleden ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het over die van mij? nee joh geen kinderen. en ze is zelfde leeftijd en we daten eerder.
ik tel 1+1 op dan enzo, maar ze laat hem niet gaan ngo wat mij weerhoud want wil best nog poging wagen.♡♡♡♡![]()
iets korter wel.quote:Op maandag 30 december 2024 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jullie dateperiode was toch 20 jaar geleden ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent haar praatpaal. Geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 30 december 2024 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee juist wel toen. dat is het kutte. en denk nu nog. maar nou meer als vriend.
Echt.♡♡♡♡![]()
Ik ben t met je eensquote:Op maandag 30 december 2024 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat het achter je en ga verder met je leven.♡♡♡♡![]()
Je zit het waarschijnlijk zwaar te idealiseren. Zo leuk vond je haar destijds niet en nu wil je haar omdat je eenzaam bent.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms ik weet niet. en ben het niet eens ermee.
Ik denk wel dat er meer is. maarja. ik kan het niet doorvoeren omdat principe en relatie met ander.
zou het anders poging geven nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
Dit speelt al best langquote:Op maandag 30 december 2024 01:40 schreef kree het volgende:
hmmms ik weet niet. en ben het niet eens ermee.
Ik denk wel dat er meer is. maarja. ik kan het niet doorvoeren omdat principe en relatie met ander.
zou het anders poging geven nog wel.♡♡♡♡![]()
mss maar ook omdat we op heel veel vlakken heel goed passen met elkaar? en beide eenzaam zijn denk?quote:Op maandag 30 december 2024 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zit het waarschijnlijk zwaar te idealiseren. Zo leuk vond je haar destijds niet en nu wil je haar omdat je eenzaam bent.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik weet niet of ik het allemaal wel eens kan zijn met wat jullie nu zeggen?
Ik zie het toch anders eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef kree het volgende:
ik weet niet of ik het allemaal wel eens kan zijn met wat jullie nu zeggen?
Ik zie het toch anders eigenlijk.
Omdat je dat wil
Je hebt er belang bij om het anders te zien
Mij maakt het verder niet uit. Ik wens je alleen geluk toe. En dit lijkt me niet de weg.♡♡♡♡![]()
Zou je nog met haar omgaan als je 100% zeker wist dat dit het is? Dat een relatie er niet in zit, alleen vriendschap.quote:Op maandag 30 december 2024 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar ook omdat we op heel veel vlakken heel goed passen met elkaar? en beide eenzaam zijn denk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee daarom. zeg het ook hier omdat ik graag wil horen wat jullie denken, want ik heb er moeite mee ook om hier wat over te zeggen of beslissen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat snap ik
Omdat je dat wil
Je hebt er belang bij om het anders te zien
Mij maakt het verder niet uit. Ik wens je alleen geluk toe. En dit lijkt me niet de weg.
Ik snap jullie kant allen wel, maar heb ook een idee van het is beetje proberen waard ?Do what you love, love what you do!![]()
als alleen vriendschap, jawel zeker.quote:Op maandag 30 december 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou je nog met haar omgaan als je 100% zeker wist dat dit het is? Dat een relatie er niet in zit, alleen vriendschap.
ook zonder relatie.Do what you love, love what you do!![]()
ik ken haar te lang ervoor en is soort stukje dating in geweest. gewoon omdat we elkaar mogen enzo. toen weer vriendschap etc.
dus ok mag duidelijk zijn dat vriendschappelijk boven gaat over relatie of meer he?
Denk ik dat kan..... jawel maar niet zonder vriendje van haar nu.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Als zelfs een vrouw het tegen je zegt @kreequote:Op maandag 30 december 2024 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je bent haar praatpaal. Geen relatiemateriaal.
Echt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tijd zal het uitwijzen. we gaan het zien, heb niet echt wat te verliezen hierin trouwens.quote:Op maandag 30 december 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als zelfs een vrouw het tegen je zegt @:kreeDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie jou die vriendschap nog wel verneuken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 december 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
tijd zal het uitwijzen. we gaan het zien, heb niet echt wat te verliezen hierin trouwens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
btw dat praten ben ik oke mee? Ook want het is niet 1 richting verkeer, ik heb er best ook een hoop en snappen we elkaar.quote:Op maandag 30 december 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als zelfs een vrouw het tegen je zegt @:kree
Nouja dat als vrienden dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Met echte kree krijg je ze wel aan tafel![]()
R.I.P DTS.![]()
geen idee, zal niet met opzet zijn dan en weet niet hoe. maar mss is dat een risico wel ja.quote:Op maandag 30 december 2024 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zie jou die vriendschap nog wel verneuken eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Is er twintig jaar geleden seks geweest ?quote:Op maandag 30 december 2024 01:50 schreef kree het volgende:
ik ken haar te lang ervoor en is soort stukje dating in geweest. gewoon omdat we elkaar mogen enzo. toen weer vriendschap etc.
dus ok mag duidelijk zijn dat vriendschappelijk boven gaat over relatie of meer he?
Denk ik dat kan..... jawel maar niet zonder vriendje van haar nu.
Dan hebben jullie wel die aantrekkingskracht naar elkaar eerlijk zeggen en niet om de pot draaien als het niet zo is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geloof mij enne ik durf dit te zeggen. ik ben in mijn leven echt genoeg keren teleurgesteld geworden over menen die ik echt vertrouwde. en ook andersom waarvan ik het niet verwachte.
dus ok dit zal maar een volgende zijn? Ik zie t wel.
ik zal wel eerlijk over zeggen hoor, maar weet het nu ook nog niet.quote:Op maandag 30 december 2024 01:58 schreef HappyCharly het volgende:
Aan de ene kant wil ik er alles over horen
Aan de andere kant denk ik; gaan we weerDo what you love, love what you do!![]()
Als vrouw vind ik het wel kut als ik iemand als vriend zie en hij stiekem meer wil (en daarom zoveel met me praat)
Wees dan eerlijk♡♡♡♡![]()
haha ja dat snap ik, vandaar dat ik daar gelijk al duidelijk over was dat ik haar nog steeds leuk vond.quote:Op maandag 30 december 2024 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
Als vrouw vind ik het wel kut als ik iemand als vriend zie en hij stiekem meer wil (en daarom zoveel met me praat)
Wees dan eerlijk
ze houdt nog steeds vast aan de|"lulhannes". en is quote, snap je dat ik dat dan neit begrijp?\Do what you love, love what you do!![]()
Hoe gingen die dates toen der tijd kree vul dat eens in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe dat ging toen? heel liefelijk. en was nog niet eens zover als zoenen ofzo. mss beetje dicht bij elkaar. op bankt enzo en uitgaan?quote:Op maandag 30 december 2024 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe gingen die dates toen der tijd kree vul dat eens in.
niks verder eigenlijk en toen kapte ik het af LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij dat probleem niet.quote:Op maandag 30 december 2024 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wees dan eerlijk
Dan zag ze je toen ook al niet zo.quote:Op maandag 30 december 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat ging toen? heel liefelijk. en was nog niet eens zover als zoenen ofzo. mss beetje dicht bij elkaar. op bankt enzo en uitgaan?
niks verder eigenlijk en toen kapte ik het af LOLBaasquote:
R.I.P DTS.![]()
maar ook ff voor happy. ik deed niks vaags enzo he? zij nu eerder.Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op maandag 30 december 2024 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat probleem niet.
Ik vind jou meestal ontzettend onaardig
En jij vindt mij stom
Dat is iig duidelijk♡♡♡♡![]()
Ken wel zulke gastenquote:Op maandag 30 december 2024 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat probleem niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss ben ik er wat op terug gekomen, maar wees haar neit af omdat ik haar niet leuk vond. maar gewoon had geen zin in relatie gedoe.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
jullie weten toch ik kwam in periode van heel ellende. enne ok zo simpel ben ik ook nog wel dat ik daar niemand in mee wil.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat er toen wel in ? Of heb je vriendschap verward met meer toen die tijd? Als ze je had gewild had ze je wel duidelijk signalen gegeven toen.quote:Op maandag 30 december 2024 02:06 schreef kree het volgende:
mss ben ik er wat op terug gekomen, maar wees haar neit af omdat ik haar niet leuk vond. maar gewoon had geen zin in relatie gedoe.
LOLThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus jullie hadden toen geen relatie en ook niks in de buurt.quote:Op maandag 30 december 2024 02:07 schreef kree het volgende:
jullie weten toch ik kwam in periode van heel ellende. enne ok zo simpel ben ik ook nog wel dat ik daar niemand in mee wil.
En nu ben je een goede vriend waar zij haar verhaal aan kwijt kan.♡♡♡♡![]()
het zat er 100% in toen, maar was zo druk met musical bandje studie etc etc.quote:Op maandag 30 december 2024 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat er toen wel in ? Of heb je vriendschap verward met meer toen die tijd? Als ze je had gewild had ze je wel duidelijk signalen gegeven toen.Do what you love, love what you do!![]()
we hadden alles in de buurt. want ze deed mee met koor ik als pianist en zij als zangeres. en aantal musicals.quote:Op maandag 30 december 2024 02:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus jullie hadden toen geen relatie en ook niks in de buurt.
En nu ben je een goede vriend waar zij haar verhaal aan kwijt kan.
dus we zagen elkaar vaak. zeg maar. toen nog niet eens iets. maar later wel eens afgesproken. etc. maar beetje niks uitgekomen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoelamg is dit geleden?quote:Op maandag 30 december 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
we hadden alles in de buurt. want ze deed mee met koor ik als pianist en zij als zangeres. en aantal musicals.
dus we zagen elkaar vaak. zeg maar. toen nog niet eens iets. maar later wel eens afgesproken. etc. maar beetje niks uitgekomen.♡♡♡♡![]()
dit is fucked up, m,aar zo kan ik nog een aantal opnoemen met meiden waarvan ik niet inzag dat ze mij leuk vonden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 02:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus jullie hadden toen geen relatie en ook niks in de buurt.
En nu ben je een goede vriend waar zij haar verhaal aan kwijt kan.Als twee mensen echt wat van elkaar willen gebeurt het wel.quote:Op maandag 30 december 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
het zat er 100% in toen, maar was zo druk met musical bandje studie etc etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss is dit niet duidelijk hoewel ik zei. maar ik ken haar dus. mss vanaf dat ik 16 was. en mss daarna af en aan met allerij dingen. en nu 41 dus reken uit.Do what you love, love what you do!![]()
het stond op punt. maar hield het af, mss grote fout geweest. want vond dr wel leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als twee mensen echt wat van elkaar willen gebeurt het wel.Do what you love, love what you do!![]()
btw daarna nog andere enzo die mijn hartje broken. maarja.quote:Op maandag 30 december 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
het stond op punt. maar hield het af, mss grote fout geweest. want vond dr wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Weet zij dat je haar leuk vindt?quote:Op maandag 30 december 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
het stond op punt. maar hield het af, mss grote fout geweest. want vond dr wel leuk.♡♡♡♡![]()
Dit herken ik wel deels gemiste kansen omdat ik toen te braaf was om de kans te pakken maar dat betekent niet dat ze nu wat van je wil helaas helemaal als jullie echt vaker elkaar zagen.quote:Op maandag 30 december 2024 02:11 schreef kree het volgende:
dit is fucked up, m,aar zo kan ik nog een aantal opnoemen met meiden waarvan ik niet inzag dat ze mij leuk vonden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja denk het wel. maar ook nu als ik praat hou ik het af omdat ik weet ze heeft nog vriendje. echt als ze zou zeggen ik kap het af met hem. dan zou ik wat meer toenadering zoeken.quote:Op maandag 30 december 2024 02:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet zij dat je haar leuk vindt?
btw ik heb dat terloops wel even gezegd ook en dat ik er niet ok mee ben zolang ze vriend heeft. weet ik niet of dat zo doorgekomen is, maar heb het letterlijk wel gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
En ze blijft aandacht vragen.
R.I.P DTS.![]()
Zou t nog maar iets letterlijker zeggenquote:Op maandag 30 december 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk het wel. maar ook nu als ik praat hou ik het af omdat ik weet ze heeft nog vriendje. echt als ze zou zeggen ik kap het af met hem. dan zou ik wat meer toenadering zoeken.
btw ik heb dat terloops wel even gezegd ook en dat ik er niet ok mee ben zolang ze vriend heeft. weet ik niet of dat zo doorgekomen is, maar heb het letterlijk wel gezegd.
Maar goed.
Ik denk dat hier geen gezonde relatie uit kan voortkomen♡♡♡♡![]()
nou ik heb dit heel letterlijk gezegd hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t nog maar iets letterlijker zeggen
Maar goed.
Ik denk dat hier geen gezonde relatie uit kan voortkomen
" ik vind je wel leuk, maar kan niks met je zolang nog vriendje". dat dus
nouja weet niet hoe letterlijker het kan?
mss kost het ff tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent hier al ongeveer een halfjaar zoveel mee bezig dat het je blijkbaar veel doet. Hier op Fok! Sowieso.quote:Op maandag 30 december 2024 02:22 schreef kree het volgende:
maarre is dat erg dan? ik heb er niet heel veel moeite mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eigenlijk boeit t me ook niet, maar vind haar leuk en altijd al. en wil gewoon dat ze ook gelukkig is enzo en is niet nu. en ikke ook niet. dus wat in gemeen.Do what you love, love what you do!![]()
af en aan. het speelde tijd, tis niet dat ik hier constant mee bezig was. nu wel weer ff.quote:Op maandag 30 december 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent hier al ongeveer een halfjaar zoveel mee bezig dat het je blijkbaar veel doet. Hier op Fok! Sowieso.Do what you love, love what you do!![]()
Jij zou best verder kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 02:25 schreef kree het volgende:
eigenlijk boeit t me ook niet, maar vind haar leuk en altijd al. en wil gewoon dat ze ook gelukkig is enzo en is niet nu. en ikke ook niet. dus wat in gemeen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4516 / +70 / +0 / 16419 / 17321
2. FreshFruit / 1744 / +108 / +0 / 3914 / 4715
3. Dr.Mikey / 1288 / +62 / +22 / 1874 / 2377
4. mario390 / 837 / +13 / +0 / 749 / 1106
5. KillemWieft / 733 / +37 / +13 / 587 / 909
6. _UserName_ / 597 / +26 / +0 / 685 / 876
7. hemarookworst / 597 / +20 / +13 / 2017 / 2405
8. HappyCharly / 556 / +24 / +4 / 2598 / 2918
9. gebrokenglas / 537 / +15 / +0 / 3063 / 3475
10. AardappelSchotel / 443 / +0 / +0 / 2449 / 2749
11. greysbones / 418 / +5 / +7 / 3633 / 3851
12. Lovely / 408 / +3 / +0 / 3293 / 3695
13. ToT / 397 / +18 / +0 / 3967 / 4270
14. MizzezAmy / 394 / +30 / +2 / 1959 / 2293
15. Rob / 314 / +0 / +0 / 296 / 395
16. loveyoulongtime / 306 / +5 / +0 / 1491 / 1649
17. mascara-klodder / 298 / +2 / +0 / 818 / 992
18. kree / 298 / +15 / +28 / 1260 / 1449
19. Pinnenmutske / 212 / +6 / +0 / 969 / 1148
20. Bally-b / 208 / +0 / +0 / 115 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
onthou dit want kom er graag nog even op terug, maar bedtijd voor mij nu
Het boeit je enormquote:Op maandag 30 december 2024 02:25 schreef kree het volgende:
eigenlijk boeit t me ook niet, maar vind haar leuk en altijd al. en wil gewoon dat ze ook gelukkig is enzo en is niet nu. en ikke ook niet. dus wat in gemeen.
Je praat er al maanden over♡♡♡♡![]()
Nee, ik zou lekker blijven wachten op m’n kans. Desnoods jarenlang en elke andere vrouw laten lopen, want deze dame is de ware.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 02:30 schreef kree het volgende:
onthou dit want kom er graag nog even op terug, maar bedtijd voor mij nu♡♡♡♡![]()
nou niet erg toch? zelfs zolang er niks is. is het voor mij en haar leuk om gewoon te kletsen en te bellen.quote:Op maandag 30 december 2024 02:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het boeit je enorm
Je praat er al maanden overDo what you love, love what you do!![]()
ik wil maar zeggen, er zit niet altijd wat achter of seks willen of weet ik veel.
Ik vind t oprecht leuk om gewoon met haar te praten en beetje wisselen met gedachten. daar zit gewoon niks achter eigenlijk. haar vriendje drenkt van anders. ,maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Dan kan je ook gewoon vrienden zijn en zou het je niet zo bezighouden.quote:Op maandag 30 december 2024 02:34 schreef kree het volgende:
ik wil maar zeggen, er zit niet altijd wat achter of seks willen of weet ik veel.
Ik vind t oprecht leuk om gewoon met haar te praten en beetje wisselen met gedachten. daar zit gewoon niks achter eigenlijk. haar vriendje drenkt van anders. ,maarja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou jij het fijn vinden als jouw vrouw wekelijks urenlang jullie relatie problemen bespreekt met n man die interesse in haar heeft?quote:Op maandag 30 december 2024 02:34 schreef kree het volgende:
Ik vind t oprecht leuk om gewoon met haar te praten en beetje wisselen met gedachten. daar zit gewoon niks achter eigenlijk. haar vriendje drenkt van anders. ,maarja.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: