SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verklaar je naderquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.Do what you love, love what you do!![]()
Je heb helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaatquote:
In jouw ogen gaat alles snelquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaat![]()
![]()
Zij heeft een relatie hij niet.quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je ziet wat fout gaan?quote:Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef kree het volgende:
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.![]()
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?quote:Do what you love, love what you do!![]()
JA MAAR JE PRINCIPES!quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?![]()
Ja, ik las het even anders.quote:
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt
Hihi, en dan tandjes tuffenquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik las het even anders.
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt![]()
Ronde 100000000000000quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk denk ik dat je wel beter verdient, maar als zij wil nou duhh...quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan ligt het aan jou he!quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.![]()
Pakken wat je pakken kan. Haar probleemquote:
Oeh ....quote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of voor eeuwig samen zijn met zn ware liefde
Kree huisvader met 6 kindjes![]()
lief? ik weet het soms ook niet meer hoor. maar ok voor jullie info. het is nog vriendschappelijk. maar zie mijn punt beetje he?quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat je wel beter verdient, maar als zij wil nou duhh...Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hoor. En straks zwanger. En wie is dan de papa?quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan. Haar probleem![]()
ik denk en dit is heel twijfel ding, dat ik onderhand wel beetje oke ben met gewoon geen kinderen op de wereld zetten.quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
Kree huisvader met 6 kindjesDo what you love, love what you do!![]()
Zoals het een goed Katwijks gezin betaamtquote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
Kree huisvader met 6 kindjes
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde overquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en dit is heel twijfel ding, dat ik onderhand wel beetje oke ben met gewoon geen kinderen op de wereld zetten.![]()
Ja het staat je tegen vanwege je principes, maar als ze zich aandient pak je je kans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
lief? ik weet het soms ook niet meer hoor. maar ok voor jullie info. het is nog vriendschappelijk. maar zie mijn punt beetje he?Iedereen is een kutlultrut
Wil jij anders misschien ook iets van jouw perikelen delen?quote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we anders nog even over kree's liefdesperikelen hebben
Neenquote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij anders misschien ook iets van jouw perikelen delen?![]()
![]()
Nou zo'n vaart zal het vast niet lopen, en kree is vast een lieve vaderquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker hoor. En straks zwanger. En wie is dan de papa?
nou ze is zelfde leeftijd. en vraag me af of het realistisch is nog dan nu. op onze leeftijd. Ik niet zo voorstander van.quote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde overDo what you love, love what you do!![]()
Maar anders draait Kree vast wel bij als ze per ongeluk expres zwanger wordtquote:Op zondag 29 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk denkt zij daar hetzelfde over
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op zondag 29 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo'n vaart zal het vast niet lopen, en kree is vast een lieve vader
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken![]()
![]()
ik heb geen hekel aan kinderen he? zie het alleen neit zo meer gerbreuren. hoe triest het is want zag dat vroeger anders. maarja tis wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Precies.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan!
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken
Boshutten bouwen in de duinen?quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie steken
zo zie ik het voor me oef zag, maar de realiteit haalt me wel beertje in.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkrr de duinen in en boshutten bouwen en fikkie stekenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: