Origineel van Paramore is beter. Dit keer geen grapje.quote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoezee 4U. Fijn man. Die ga ik zeker nog wel even terugluisteren.
ja precies.quote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeiken om wat te zeiken te hebben hier
Tis wat allemaal, verschillende tongvallen in een land.quote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een Drentse collega die ook als ie z'n best doet vaak nauwelijks te verstaan is
ik vraag het bij mezelf ook al regelmatig afquote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of m'n pa langzaamaan dementerend is.
Hij is niet meer zo scherp als voorheen, vergeet ook soms dingen op de korte termijn, en heeft soms moeite met het beantwoorden van een vraag
Weet alleen niet of er specifieke dingen zijn om op te letten die misschien het een en ander kan uitsluiten.
Ik kan Emmily niet uitstaanquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de haat op Jeroen niet zo. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo irritant
Prima DJ is objectief gewoon onmogelijk als je zoals hem voortdurend door intro’s heen praat. Dat is gewoon pure minachting van de luisteraarquote:
Dat is wel weer waar. Wel jammer dat die niet terug te luisteren is.quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Origineel van Paramore is beter. Dit keer geen grapje.
Ja het vervelende is dus dat ik dus niet weet of ik me dingen inbeeld of niet.quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat vervelend!
Ik heb bij mijn vader het gevoel dat hij Korsakov door alcoholgebruik heeft, maar weet ook niet zo goed wat ik daar mee aan moet
Gaf zeker veel voldoening.quote:Op zondag 29 december 2024 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor mensen in de zorg. Ik zou het zelf echt niet kunnen. Ben zelf erg blij met mijn prikkelarme omgeving op kantoor. Anderen zullen dat wel weer geestdodend vinden. Zo voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.
Ik kan me voorstellen dat dat menselijke aspect je voldoening gaf
Nee, maar wel extreem goed.quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disintegration is the best album ever!
Die mening zie je niet vaak hierquote:
Hun nieuwe album is goed inderdaad! Wil ze ooit echt nog eens keer live zienquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lullaby
Moet meer in The Cure gaan duiken, zeker gezien hoe goed het nieuwe album ontvangen wordt
Dat is wat een dj doet vriend, anders heet t spotifylijstquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prima DJ is objectief gewoon onmogelijk als je zoals hem voortdurend door intro’s heen praat. Dat is gewoon pure minachting van de luisteraar
Mijn dochter is enorm groot fan van Olivia, ik heb al haar nummers dus tot in den treure gehoordquote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh. Maar ik had het vooral over Good 4U.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |