Hoezee 4U. Fijn man. Die ga ik zeker nog wel even terugluisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh. Maar ik had het vooral over Good 4U.
zit bij mij hopeloos in de familie, ik ga ook echt regelen dat me dat niet gaat overkomenquote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sterkte! Hoor het sinds mijn moeder het kreeg zo vaak.
Ook een oom en vader van een vriend zijn er dit jaar aan overleden.
Over chocolade gesproken..quote:Op zondag 29 december 2024 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Toen ik in Tilburg studeerde, zat er in het eerste jaar een kerel bij mij op de studie uit de buurt van Maastricht. Die had zo'n zware tongval, zelfs als hij normaal Nederlands probeerde te praten, was er geen chocola van te maken.
Eens ja. En die past ons dus ook nog het jaar uit. Vond Morad of Jan-Willem veel geschikter.quote:Op zondag 29 december 2024 22:23 schreef Gretzl het volgende:
Bizar hoe groot het contrast is dus een Emmely en Jeroen.
De eerste met een grote passie + liefde voor muziek, en daarnaast een geweldige scheut enthousiasme en plezier![]()
De tweede een irritante clown die allang niet meer grappig is
Imca Marina staat er niet in hoorquote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja laten we eerlijk zijn, waar we thuis op de bank over klagen staan we vaak op een feestje net even wat makkelijker mee te lallen.
Jaaa oké dat is ook weel zo.quote:Op zondag 29 december 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zegt de man die dicht bij een rampgebied van dit jaar woont
Dan pas je hier perfect tussenquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik herhaal gewoon oude grappen.
Jeroen van Inkel, vroeger was het een instituut. Nu hoort hij in een instituut.
Dat was die wel en zou die nog steeds zijn als die hoeveelheid onzin wat zou beteugelen. Qua stem en intonatie is die nog steeds een van de betere.quote:
A Forest heb ik nog regelmatig als stemplaat gehadquote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef Zorro het volgende:
Ik trek die stem niet zo.
Alleen A Forest vind ik wel een lekker nummer , de rest van the Cure, mwah.
Grappen herhalen dat doe ik nooitquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik herhaal gewoon oude grappen.
Jeroen van Inkel, vroeger was het een instituut. Nu hoort hij in een instituut.
Zeiken om wat te zeiken te hebben hierquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de haat op Jeroen niet zo. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo irritant
Not sure if seriousquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de haat op Jeroen niet zo. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo irritant
Wat vervelend!quote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of m'n pa langzaamaan dementerend is.
Hij is niet meer zo scherp als voorheen, vergeet ook soms dingen op de korte termijn, en heeft soms moeite met het beantwoorden van een vraag
Weet alleen niet of er specifieke dingen zijn om op te letten die misschien het een en ander kan uitsluiten.
Nou ik heb hem ook veel erger meegemaakt dan nu. Nu valt ie idd nog wel mee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef peaceman het volgende:
Bart is toch helemaal niet van de onnodig lange muzikale intermezzo's?quote:Op zondag 29 december 2024 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Lul maar het hele intro weer vol met nikszeggende trivia, het lijkt godverdomme Bart Arends wel
En hij is leuk met potten en pannenquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was die wel en zou die nog steeds zijn als die hoeveelheid onzin wat zou beteugelen. Qua stem en intonatie is die nog steeds een van de betere.
Walsje en heyyyyy hooooo is wel irritant, verder achjaquote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeiken om wat te zeiken te hebben hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |