De clip is heel erg goed ja, vooral met het geluid uit.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij deze kunnen we wel stellen dat de clip zijn werk gedaan heeft.
Die zag ik ook wel aankomen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde wist ik dat dit de klapper ging zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
één van beste ESF inzendingen ooitquote:
Trustequote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
Ik trek de stekker er ook uit hier. Morgen weer vroeg op.![]()
Wekkertje op 05:30.![]()
Oant moarn!
quote:
Café gonna café.quote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef houdjemond het volgende:
Café snapt t weer niet. Rondjes mensen, rondjes!
Was je lid van Karper Noktem?quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Evenstar het volgende:
Veel gedraaid/gehoord in alternatieve studentenvereniging van Nijmegen ook
Genoeg bands/artiesten die hun grootste hit niet (meer) spelen omdat ze er zelf klaar mee zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
zo'n gimmick die zo succesvol is dat je als band gedoemd bent m tot in de lengte der jaren te herhalen bij elk concert
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
Ik trek de stekker er ook uit hier. Morgen weer vroeg op.![]()
Wekkertje op 05:30.![]()
Oant moarn!
Inspirerende tekst had die: "Oo ee oo ah ah ting tang walla walla bing"quote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel van The Cartoons
De act wel. Het nummer, nou ja het was eigenlijk nauwelijks een nummer te noemen.quote:
Iddquote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
één van beste ESF inzendingen ooit
Top 2000 cafe is een smakeloos landquote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef houdjemond het volgende:
Café snapt t weer niet. Rondjes mensen, rondjes!
Ook het nummer vond ik wel wat hebben. Maar ik sta soms open voor wat rarigheden in muziek.quote:Op zondag 29 december 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
De act wel. Het nummer, nou ja het was eigenlijk nauwelijks een nummer te noemen.
STOP HIERMEE!quote:
Hebben ze de klok nou alweer teruggezet?quote:
Dat is wel het leuke ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |