Ik weet niet wie ze is verder, maar ik haat haar nu al.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik wist wel dat iemand het eens met mij was, al is het om een andere reden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kies ook voor minder kleren voor Emmely
Ben ook wel aan het daten, maar dat wordt em niet helaasquote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fuck haar. Wens haar het beste. Ga verder.
Ja, da’a wel uberkut.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haat brengt niemand verder. Gewoon verder gaan met je eigen leven.quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ze is verder, maar ik haat haar nu al.
Dat is zeker een kutmomentquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ow dat is wel kut je.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja joh wat een kutwijfquote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sterkte gozer. 2025 wordt jouw jaarquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
gelukkig zijn hoeft niet per se een partner bij toch?quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ook wel aan het daten, maar dat wordt em niet helaas
Hoop dat die date niet hier meeleest danquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ook wel aan het daten, maar dat wordt em niet helaas
Dan doe je toch wat anders leuks aan?quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij ze zich daar niet prettig genoeg bij voelt om er mee op tv te komen op die manier.
er zal maar net iets scheef gaat zitten en dan staat dat je leven lang op social media
Ja best een moment dat muziek troost kan biedenquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkte
Herinner me nog dat ik dat voor het laatst had, in 2016. Pluspunt, toen Shallows ontdekt zoals ik laatst al eens vertelde tegen @:Gretzl
Haha dat duurt nog wel even. Ik verwacht dat Lennon ook nog wel een tijdje thuis blijft wonen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk ook elke dag uit naar de dag dat ze uit huis gaan hoor
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ze vond dit een leuke combiquote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan doe je toch wat anders leuks aan?
Oei, ik herken het. Dan is het toch de confrontatie dat die persoon verder met hun leven is gegaan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb blauwe ogenquote:
Dat lijkt me een objectieve bron in deze.quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Van Morrison: een grotere lul bestaat er niet.
J. Derksen
Omdat iemand verder gaat met z'n leven?quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die was op zoek naar Theequote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer een rouwvliegje vermoord @:dagoduck
Ze groeien echt snel op, jullie zullen wel trots zijnquote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef peaceman het volgende:
2024
Over Mexico heb ik het al gehad en Diaan heeft Egypte al benoemd. Toch waren er ook andere mooie momenten, zoals de volwassenheid die de oudste steeds meer laat zien, zeker nu hij een huis heeft gekocht; de ontwikkeling van de jongste op diverse terreinen. De mooie concerten die ik heb mogen zien, vrienden die we regelmatig gezien hebben en ook mijn nieuwe functie met al zijn obstakels.
Hij is groot fan van Van. Maar zijn boodschap: nooit je beiden ontmoeten!quote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me een objectieve bron in deze.
Ja is verbotenquote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat iemand verder gaat met z'n leven?
Anti-racisme is ook racisme. Ik kan nu wel een hele goedkope opmerking maken als "de niet-witten zijn te druk met elkaars rappers af te schieten", maar joh hee, laten we dat eens niet doen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
De top2000 is toch wel altijd een wit/blank feestje
Vanwege al zn wappieteksten ben ik geneigd mee te gaan in het lulgehalte van Vanquote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Van Morrison: een grotere lul bestaat er niet.
J. Derksen
Ja ik zing alleen maar mee met het liedje, geen paniekquote:
Ja dat zijn we ookquote:Op zondag 29 december 2024 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze groeien echt snel op, jullie zullen wel trots zijn
Neem het haar ook niet kwalijk dat ze verder gaat met haar leven maar wel gewoon een kutgevoelquote:Op zondag 29 december 2024 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja is verboten
Niet zo zwaar aan tillen joh
Butt naked…quote:Op zondag 29 december 2024 21:18 schreef Isorden het volgende:
IEDEREEN KLAAR VOOR THE END?
BROEKJES HELEMAAL UIT KAPOT WEG
ja. zeker omdat er altijd wel momenten zijn dat je over bepaalde aspecten soms, al is het maar even, zorgen kunt maken.quote:Op zondag 29 december 2024 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze groeien echt snel op, jullie zullen wel trots zijn
We hebben wel Muziekkenner Morad als DJ, dus het wordt al een stuk inclusieverquote:Op zondag 29 december 2024 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anti-racisme is ook racisme. Ik kan nu wel een hele goedkope opmerking maken als "de niet-witten zijn te druk met elkaars rappers af te schieten", maar joh hee, laten we dat eens niet doen.
niet druk maken over iets waar jij geen mogelijkheid toe hebt om te veranderenquote:
Groen iemand?quote:
Ik weetquote:Op zondag 29 december 2024 21:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Neem het haar ook niet kwalijk dat ze verder gaat met haar leven maar wel gewoon een kutgevoel
Vermoeden vanquote:Op zondag 29 december 2024 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus we gaan nu van Van Morisson naar Jim Morisson?
Eens, maar wel echt een fijne radio stem. Ik keek eerst nooit naar het café, dus zag hem nadat ik al uren naar hem geluisterd had, echt strange.quote:Op zondag 29 december 2024 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind de stem van Morad nog steeds niet bij zijn voorkomen passen
The End Is the Beginning, Is The End.quote:
Dit zou eens op 1 moetenquote:Op zondag 29 december 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we nog 50 uur moesten, maar blijkbaar is het klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |