Maar de week is net afgelopen!quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Isorden het volgende:
Bedankt voor de herinnering Morad
*Stukje spaans doet op Duolingo*
Dat is ook het belangrijkste wat er is.quote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind mijn gezondheid belangrijker.
Effectbejag ja, wel slim gevonden hookquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga mee met @:Peaceman dat ik deze enorm vervelend vind
Hoort er allemaal bij. Ik ben al nog een fase verder. Een zoon die een eigen huis heeft gekocht en alweer een half jaar samenwoont. Erg leuke fasequote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Zo zijn het kleine Pippies, zo zit je een middelbare school uit te zoeken
Ik kies ook voor minder kleren voor Emmelyquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik stoor me aan het shirt dat ze onder het zwarte topje aan heeft. Daar hoort - mijns inzien - niets onder…
Streak in leven houden hèquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar de week is net afgelopen!
Fuck haar. Wens haar het beste. Ga verder.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
tenzij ze zich daar niet prettig genoeg bij voelt om er mee op tv te komen op die manier.quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik stoor me aan het shirt dat ze onder het zwarte topje aan heeft. Daar hoort - mijns inzien - niets onder…
Koning Arniequote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Ik was op NPO 3 Freddie: The Final Act kijken. Traantje gelaten.
Ik kijk ook elke dag uit naar de dag dat ze uit huis gaan hoorquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij. Ik ben al nog een fase verder. Een zoon die een eigen huis heeft gekocht en alweer een half jaar samenwoont. Erg leuke fase
Sterkte manquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
Dat is een inspiratie voor veel muziek, en met een redenquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |