Mijn ouders waren 40 jaar getrouwd dit jaar, korte vakantie met de familie samen was wel een van de hoogtepunten dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
We gooien er maar eens een vraag in.
Wat was een mooi moment voor jullie in 2024?
Mjaquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind mijn gezondheid belangrijker.
Nog een paar jaar verder en dan ben je het rest van 2024 gewoon vergetenquote:
Geniet ervan. Zo zijn het kleine Pippies, zo zit je een middelbare school uit te zoekenquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze is al weer bijna 11 maanden, tijd gaat echt bizar hard
Het is echt een schatje, altijd vrolijk. Staat al bijna zelfstandig, dat soort dingen.
Zeker, ik had deze ook niet kunnen matchen. Maar herkende hem vaagjes.quote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is bij die trage platen van Sjors vaak lastig om de titel en de plaat te matchen.
Ik kan er niets aan doen, maar ik stoor me aan het shirt dat ze onder het zwarte topje aan heeft. Daar hoort - mijns inzien - niets onder…quote:Op zondag 29 december 2024 21:10 schreef Gretzl het volgende:
We houden allemaal van Emmely ♡ ♥︎![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga mee met @:Peaceman dat ik deze enorm verveld vind
Geen echt moment, maar elke dag heel blij met mijn dochter (nu 2,5 jaar oud). Haar vrolijkheid hielp erg tijdens moeilijke momenten dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
We gooien er maar eens een vraag in.
Wat was een mooi moment voor jullie in 2024?
Ik hoop voor Pino dat het geen Pippie isquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Zo zijn het kleine Pippies, zo zit je een middelbare school uit te zoeken
Ja precies en dan komt een huis kopen er zeker bij, maar dat ik me beter voel in algemene zin qua gezondheid vind ik pure winstquote:Op zondag 29 december 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Ik heb toch wel echt mooie momenten gehad
Ondanks mijn gezondheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |