Ben ik al gelukkig. Mijn broers dochter is nu 4 inmiddels. Heel lief en beleefd, maar soms ook echt een lolbroek en stouterdje. Soms erg koppig, dan herken ik mijn broer er altijd inquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op een paar toffe plekke wildgekampeerd tijdens m'n fietsvakantie in Oman.
Sjorsquote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien he, heeft die wel gewoon heel veel goede muziek gemaakt
Die is wel echt anders ja.quote:
Doe mij dan maar die corner van Trent tegen Barcelona in 2019quote:
Je hebt een fucking huis gekochtquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ik een tijdlang echt wel weinig problemen had met mijn gezondheid was wel een plus. Helaas ook af en toe een terugval zoals dus deze week. Volgende week mn therapie dingen maar weer even serieuzer oppakken.
Wat is dat voor WAANZIN.quote:
Als het maar een andere is.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Gaat alles goed met jullie?
Het is bij die trage platen van Sjors vaak lastig om de titel en de plaat te matchen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef ShinyStar het volgende:
Deze staat er al vanaf 1999 in maar kan me echt niet herrineren dat ik 'm ooit eerder heb gehoord
nog steeds een mooiequote:
Ik vind mijn gezondheid belangrijker.quote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt een fucking huis gekocht
Jaa mooi momentje wel:)quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gooi je er maar karaoke zingen op goodbye my lover in als een goede herinnering voor je plakboek
qftquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind mijn gezondheid belangrijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Toon Hermansquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat is dat voor WAANZIN.
Waarom zegt ie niet meteen waar ie de rommel laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |