quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat viel tegen. Meestal was ik zo moe dat ik om 8 uur in m'n tent lag en vergat naar buiten te kijken toen het donker wasquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Origineel vakantieland gevonden!!![]()
Ik denk dat je een onvergetelijke sterrenhemel hebt gezien!
OomTheBassmanquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, ik heb eigenlijk al heel wat genoemd wat mij betreft, dus ik benoem even wat ik nog niet genoemd heb: Mijn zus die zwanger is gewordenIk heb een hechte band met haar en ben erg blij voor haar. Ze is begin 2025 uitgerekend dus het worden nog spannende dagen
Nu wel vanuit een andere hoek.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was er niet echtquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
We gooien er maar eens een vraag in.
Wat was een mooi moment voor jullie in 2024?
Dan gooi je er maar karaoke zingen op goodbye my lover in als een goede herinnering voor je plakboekquote:
Die zijn behoorlijk dodelijk dit seizoen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zag laatst een hoekschop van Arsenal. Dat was wel echt een different corner
moet Frank de hoek in?quote:
Of misschien he, heeft die wel gewoon heel veel goede muziek gemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef MielMonteur het volgende:
Die DAB-bonus bij George Michael blijft maar gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |