En nu eens wijn halen jijquote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat is ook gedaan.
Dank voor de peer-pressure
Vakantie in de Schotse hooglandenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
We gooien er maar eens een vraag in.
Wat was een mooi moment voor jullie in 2024?
Narcoticquote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Narcotic is toch genot johWat haten jullie nou
Dat eerste sowieso.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hadden niet mee moeten doen
Polderstromae is wel een baas, maar alsnog.
Niks mis mee nee. Al is het vooral het stuk voor de zang wat het liedje maakt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Narcotic is toch genot johWat haten jullie nou
Niet specifiek één moment maar ik ben dit jaar begonnen met het organiseren van meet-ups (sociale activiteiten) en het is heel tof geweest om mensen daar vrienden te zien vinden, en zich op die manier thuis gingen voelen in de stad.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het advies gelezen of ik er iets mee doe, is een tweedequote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt gelezen dat Diaan je adviseert om niet naakt met die compostbak te gaan sjouwen?
De bruiloft van mijn broerquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
ik zou essie complimenteren met maar 1 vraagteken..... maar t was niet essiequote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef ShinyStar het volgende:
560 A Different Corner George Michael![]()
559 Narcotic Liquido![]()
![]()
![]()
558 Brown Eyed Girl Van Morrison![]()
557 The End The Doors![]()
556 You'll Be In My Heart Phil Collins![]()
555 Witch Doctor De Staat![]()
![]()
![]()
554 This Is The Life Amy MacDonald![]()
553 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood![]()
552 Trapped (Live) Bruce Springsteen![]()
551 Lea The Cats
Hele leuke a-gogo over paar jaar terug. Mn ex noemde de zanger qua uiterlijk een oudere versie van mijquote:
Aan de andere kant is een eindoverwinning in the Champions League wel een mogelijkheidquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Olympisch goud kunnen we ook wel op onze buik schrijven.
Heerlijk. Love Schotlandquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vakantie in de Schotse hooglanden
Op een paar toffe plekke wildgekampeerd tijdens m'n fietsvakantie in Oman.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn gezinsleden gaan nu een serie kijken, ga wel meekijkenquote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
minder urtje
denk dat ik na dit bakkie thee gewoon op bed een boek ga lezen
Het concert van The War on Drugs in De Oosterpoort was toch wel echt fenomenaal. Voor de rest niet zo'n geweldig jaar voor mij. Zeker de eerste maanden niet.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn enkele vrije dagenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk toen ik de sleutels van mijn huidige appartement in mijn handen had en een rondje draaide in mijn gigantische woonkamer.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ja en ja, maar ook af en toe hotelletje. En gewoon rondgereden met de auto, kastelen, citytrips etc. 2 weken kamperen trek ik nietquote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heerlijk. Love Schotland![]()
Gekampeerd? Gehiked?
Ditquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Tja, ik heb eigenlijk al heel wat genoemd wat mij betreft, dus ik benoem even wat ik nog niet genoemd heb: Mijn zus die zwanger is gewordenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
ook optie maar ik moet morgenvroeg werken en als ik serie ga kijken dan ken ik mezelf te goed....quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn gezinsleden gaan nu een serie kijken, ga wel meekijken
Idem hier.quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk toen ik de sleutels van mijn huidige appartement in mijn handen had en een rondje draaide in mijn gigantische woonkamer.
Dochtertje geborenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had er maar 2quote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou essie complimenteren met maar 1 vraagteken..... maar t was niet essie
Heerlijk juist. Ook net niet te lang om er over te zeikenquote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
weer zo'n lang nr van the doors? Man, ik had gehoopt dat die in de nacht zouden zitten
Anders met Oh Arne, dan is het met Gakpo en Gravenberch ook een beetje van ons.quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant is een eindoverwinning in the Champions League wel een mogelijkheid
Correctie.quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk toen ik de sleutels van mijn huidige appartement in mijn handen had en een rondje draaide in mijn gigantische woonkamer.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Het concert van The War on Drugs in De Oosterpoort was toch wel echt fenomenaal. Voor de rest niet zo'n geweldig jaar voor mij. Zeker de eerste maanden niet.
valt nog mee...van de 10...quote:
Lijkt mij ook beter dat je dat op de wc doet.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ook net niet te lang om er over te zeiken
Ow dat is een lastige vraag. Veel mooie momenten gehad.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Origineel vakantieland gevonden!!quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op een paar toffe plekke wildgekampeerd tijdens m'n fietsvakantie in Oman.
Sowieso weer een paar fantastische concerten gezien.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Slechts één vraagtekenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
560 A Different Corner George Michael
559 Narcotic Liquido![]()
![]()
![]()
558 Brown Eyed Girl Van Morrison![]()
557 The End The Doors
556 You'll Be In My Heart Phil Collins![]()
![]()
555 Witch Doctor De Staat![]()
554 This Is The Life Amy MacDonald![]()
553 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood
552 Trapped (Live) Bruce Springsteen
551 Lea The Cats
Naast wat ik al benoemd had (2x Cardiacs live zien terwijl de frontman al 4 jaar dood is), is ook de bruiloft van mijn zus een mooi moment geweestquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Dat ik een tijdlang echt wel weinig problemen had met mijn gezondheid was wel een plus. Helaas ook af en toe een terugval zoals dus deze week. Volgende week mn therapie dingen maar weer even serieuzer oppakken.quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
Nog zo fit zijn op die leeftijd vind ik echt bizar knap voor heel veel van die oude rockersquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso weer een paar fantastische concerten gezien.
Met als beste denk ik toch het nog afstrepen van John Fogerty van mn bucket list
Wat een baas nog op z'n 79e![]()
![]()
![]()
Had ik bij willen zijn. Met @ok01quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Het concert van The War on Drugs in De Oosterpoort was toch wel echt fenomenaal. Voor de rest niet zo'n geweldig jaar voor mij. Zeker de eerste maanden niet.
Zeker. Lowlands was ook nog wel heel gezellig, ondanks de wat mindere line-up.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
We gaan er gewoon een heel vet 2025 van makenSowieso WK Geoguessr genot
optellen is lastiger voor je dan aftrekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |