Dan doe je toch wat anders leuks aan?quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij ze zich daar niet prettig genoeg bij voelt om er mee op tv te komen op die manier.
er zal maar net iets scheef gaat zitten en dan staat dat je leven lang op social media
quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
Ja best een moment dat muziek troost kan biedenquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkte
Herinner me nog dat ik dat voor het laatst had, in 2016. Pluspunt, toen Shallows ontdekt zoals ik laatst al eens vertelde tegen @:Gretzl
Haha dat duurt nog wel even. Ik verwacht dat Lennon ook nog wel een tijdje thuis blijft wonen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk ook elke dag uit naar de dag dat ze uit huis gaan hoor
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het moment dat je hoort dat je laatste ex blijkbaar een nieuwe vriend heeft (vandaag) is altijd wel echt enorm kut he
ze vond dit een leuke combiquote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan doe je toch wat anders leuks aan?
Oei, ik herken het. Dan is het toch de confrontatie dat die persoon verder met hun leven is gegaan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb blauwe ogenquote:
Dat lijkt me een objectieve bron in deze.quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Van Morrison: een grotere lul bestaat er niet.
J. Derksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |