SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MacBrakquote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mac heeft me goed gedaan. Ben niet meer zo brak![]()
![]()
Ik heb deze ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, mogelijk is de vriend ook helemaal geen klootzak, maar schildert ze hem gewoon zo af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Die meid is zelf toxic als wat in een relatie telkens aandacht vragen bij Kree en die tegelijkertijd genoeg kruimels geven zodat hij hoopt blijft houden op meer.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je zit er al tussen met die bel sessies van jullie en die meid is ook niet zuiver. Wat je doet kan eigenlijk al niet dus vanuit jouw kant kan er beter wel geneukt worden dan heb jij er nog wat leuks aan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. ik bedenk me ook nog beetje zonder mensen te kwetsen. en is haar maar ook dr vriend, want t zou lullig zijn van haar dan ook naar hem.
Enne daar wil ik niet tussen zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereiken![]()
Nog niet helemaal teruggelezen.quote:Op zondag 29 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmm heel eerlijk, ik zou in de positie willen komen dat ze alles uitgemaakt heeft en dan eens kijken of het nog eens werkt als daten en mss meer.
dat is wat ik wil.
De situatie is daar ze die clown niet los wil laten, en daardoor hou ik het af.
En zie wel dat ik nog verder terug moet scrollen.
Kree er is hier maar één clown.
Kijk in de spiegel om kennis te maken.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!![]()
![]()
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niet helemaal teruggelezen.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Deze vrouwen hequote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horen![]()
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.quote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezetquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Katwijk voor je?
Dat doen ze, maar er is 0% kans dat het gaan gebeurenquote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.![]()
Standje onmogelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke positie zou je dan wel in willen komen?
Maar ja, de aantrekkingskracht van de klootzak is ondoorgrondelijk![]()
![]()
Beter dat dan voor een nerd gaanquote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 20:25:55 ]![]()
Naja forever weet ik niet, maar dit jaar iig welquote:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is dit een hint?quote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dat dan voor een nerd gaan![]()
![]()
Ik kan dus beter niet voor een nerd gaan?
En die meid wint aandacht van kree en in de avond genomen worden door die vent.quote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doen ze, maar er is 0% kans dat het gaan gebeurenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als Kree een vriendin krijgt, dan kan hij minder in DTS zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.![]()
En door de vrienden van die ventquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die meid wint aandacht van kree en in de avond genomen worden door die vent.![]()
Sommige mensen kicken op het onbereikbarequote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar Kree schijnt te denken dat ze niet onbereikbaar is.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.
Ik weet het niet. Misschien kiest hij juist wel voor de onbereikbare vrouw, omdat hij eigenlijk bang is om een relatie te beginnen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Rijnsburg!quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Katwijk voor je?![]()
En er niks mee doenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Kree schijnt te denken dat ze niet onbereikbaar is.
Ik weet het niet. Misschien kiest hij juist wel voor de onbereikbare vrouw, omdat hij eigenlijk bang is om een relatie te beginnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.
Ja maar ze had het zo moeilijk he.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En ze hebben een beetje dezelfde achtergrond/hetzelfde meegemaakt.
Dat schept een band.![]()
![]()
Dan moet ze in therapiequote:Op zondag 29 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ze had het zo moeilijk he.
Dat schept een band.
Of opgenomen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezelquote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.![]()
![]()
Roomboter!quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blue band! Om een cake mee te bakken![]()
Beiden over de knie bij meneer de pastoor?quote:Op zondag 29 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ze had het zo moeilijk he.
Dat schept een band.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik ik nooit..quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blue band! Om een cake mee te bakken![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TBS is ook therapiequote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ze in therapie
Of opgenomen.![]()
Is een rendiervel ook goed?quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan ook ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zolang ze die vent niet vermoord is dat iets tequote:
In de Witte Kerk in Katwijkquote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden over de knie bij meneer de pastoor?![]()
![]()
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.quote:
En langzaamaan werden we steeds breder
Albert Heijn eigen merk? Ja misschien is die ook wel goed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik maak me meer zorgen om haarquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang ze die vent niet vermoord is dat iets te![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.
En langzaamaan werden we steeds breder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom nu wel roomboterquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.
En langzaamaan werden we steeds breder![]()
![]()
Dikke primaquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn eigen merk? Ja misschien is die ook wel goed.![]()
Olijfolie gebruiken anders?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Ligt er wel een beetje aan hoe vaak die gozer naar de sportschool gaatDo what you love, love what you do!![]()
Nog wat vergeten crackers in het keukenkastje?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar goed dat ik geen koffie aan het drinken was.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is toch echt wat anders.quote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer helikopteren zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel af en toe afwisselen met swaffelen danquote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer helikopteren zeggen
wow.quote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat maar lang genoeg doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee zo erg is het hier nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog wat vergeten crackers in het keukenkastje?
De telefoon of ?quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel af en toe afwisselen met swaffelen danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gratis sekslijn, slim bedacht![]()
Bijvoorbeeld, je kan bijna alles wel swaffelen geloof ik.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik denk dat mannen dat ook doenquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, je kan bijna alles wel swaffelen geloof ik.
Op een cactus naThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nee toch? Ik denk dat mannen eigenlijk vrij weinig swaffelenquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen dat ook doen
Op een cactus na
Al wat bijgekomen van het gereis en het feest?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je valt weer met je neus in de boterquote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee weer Eerste Hulp bij Liefdestraumas
/off![]()
![]()
Nog steeds beetje gaar. Wel even paar uur geslapen netquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al wat bijgekomen van het gereis en het feest?![]()
![]()
En dinsdagavond natuurlijk weer dik feesten met oud en nieuw. Het houdt niet opquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog steeds beetje gaar. Wel even paar uur geslapen net
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gevonden,in de la lag een zak chips![]()
![]()
Zie er daadwerkelijk tegenop om weer met de trein te moetenquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dinsdagavond natuurlijk weer dik feesten met oud en nieuw. Het houdt niet op![]()
![]()
Ik zeg regelmatigquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee toch? Ik denk dat mannen eigenlijk vrij weinig swaffelen
De houdbaarheidsdatum is nog goed?quote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gevonden,in de la lag een zak chipsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Swaffelen is zo 2010They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kree vertelde laatst dat hij die slungel makkelijk met 2 vingers in z'n neus in elkaar kon beuken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Ligt er wel een beetje aan hoe vaak die gozer naar de sportschool gaat![]()
Klote cavia's ook he!quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog steeds beetje gaar. Wel even paar uur geslapen net![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
kree vertelde laatst dat hij die slungel makkelijk met 2 vingers in z'n neus in elkaar kon beuken.
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Wat ga je doen met nieuwjaar?quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie er daadwerkelijk tegenop om weer met de trein te moeten:')sinterklaaskapoentje
![]()
McDonaldsquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga zo weer
Jij nog lekker gegeten?
:')![]()
Tuurlijk zo lang blijft een zak chips hier niet liggen en ik controleer iedere maand mijn voorraadquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De houdbaarheidsdatum is nog goed?
BK is beter.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb beetje haat/liefde verhouding met McDonalds....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ook. Ongezonder kan bijna niet.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb beetje haat/liefde verhouding met McDonalds....:')![]()
In buitenland vaak wel, in NL vind ik BK op de een of andere manier vaak mwah. Waarbij McDonalds altijd zelfde levert wat je verwacht.quote:Lach met een schone bips![]()
Bij de Mac kun je toch ook salades krijgen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook. Ongezonder kan bijna niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die thousand islands dressing schijnt meer calorieën te bevatten dan een Big Mac.quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij de Mac kun je toch ook salades krijgen?![]()
OL ? Wat is dat?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Die thousand islands dressing schijnt meer calorieën te bevatten dan een Big Mac.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah..quote:Die had ik niet scherp
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een Big Mac van McDonald's bevat ongeveer 525 calorieën per broodje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan lig ik al te dromenquote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga 23:00 ook niet halen vanavond denk ik....
Nog 2 dagen, en het jaar zit erop. Dit is echt omgevlogen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat vaak wel snel,als de zomer voorbij is..alleen duurt het best lang voordat het weer voorjaar isquote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog 2 dagen, en het jaar zit erop. Dit is echt omgevlogen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Big King XXL van BK ruim 1000kc... De double cheeseburger xxl ruim 800quote:Op zondag 29 december 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Big Mac van McDonald's bevat ongeveer 525 calorieën per broodje.Maar die zijn wel lekkerder dan big mac
Lach met een schone bips![]()
Duurt lang.quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat vaak wel snel,als de zomer voorbij is..alleen duurt het best lang voordat het weer voorjaar isLach met een schone bips![]()
Ja helemaal met sneeuw etc.quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat vaak wel snel,als de zomer voorbij is..alleen duurt het best lang voordat het weer voorjaar isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai, dat is behoorlijk veel.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Big King XXL van BK ruim 1000kc... De double cheeseburger xxl ruim 800Maar die zijn wel lekkerder dan big mac
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Big King XXL van BK ruim 1000kc... De double cheeseburger xxl ruim 800Maar die zijn wel lekkerder dan big mac
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lente is ook primaquote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man.....
Mwa dat is niet erg.maar nu is het zo grauw buitenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hallo, in de lente klagen we allemaal dat het te warm is. In de zomer dat het teveel regent. In de herfst genieten van lekker weer en in de winter hopen op zomerquote:
Ja het is niks aan nu. Zo grauw en grijs. Deprimerend weer.quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is niet erg.maar nu is het zo grauw buitenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo rollen wequote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, in de lente klagen we allemaal dat het te warm is. In de zomer dat het teveel regent. In de herfst genieten van lekker weer en in de winter hopen op zomer![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klagen zijn we goed inquote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, in de lente klagen we allemaal dat het te warm is. In de zomer dat het teveel regent. In de herfst genieten van lekker weer en in de winter hopen op zomer![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb toffe deurmat gekocht.
Maar nu durf ik 'm niet te gebruiken want wil niet dat ie vies wordt
Zo heb ik ook wel eens kleding en schoenen enzoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Best wel ja..quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is niks aan nu. Zo grauw en grijs. Deprimerend weer.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb toffe deurmat gekocht.
Maar nu durf ik 'm niet te gebruiken want wil niet dat ie vies wordt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens kleding en schoenen enzo![]()
![]()
Yup.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is niks aan nu. Zo grauw en grijs. Deprimerend weer.
Maar ook in pyjama met dekentje op de bank series kijken met thee en koekjes![]()
![]()
Hardloopschoenen niet gebruiken want dan worden ze vies in de regenquote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens kleding en schoenen enzo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij iedere post die ik maak zie ik de zon weer evenquote:Op zondag 29 december 2024 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup.
Maar ook in pyjama met dekentje op de bank series kijken met thee en koekjes
quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij iedere post die ik maak zie ik de zon weer even![]()
![]()
Ik kocht ooit die Nike hardloopschoenen die waterdicht en warm moesten zijn voor in de winter in bos. Miskoopje welquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hardloopschoenen niet gebruiken want dan worden ze vies in de regenStaan nu al na 2x gebruik in halletje.
En een hartjequote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij iedere post die ik maak zie ik de zon weer evenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu bed, thee en serietje kijken op de tablet.
Te moe om op de bank te hangen voor laptop
Jeroen erbij?quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu bed, thee en serietje kijken op de tablet.
Te moe om op de bank te hangen voor laptopAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Al naar de Canarische eilanden geboekt?quote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man.....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, zie dat de tickets Thailand in Maart en April heel erg dalen. Dus dan 2 maandjes geduld hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al naar de Canarische eilanden geboekt?Lach met een schone bips![]()
Expeditie finaleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is wequote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, in de lente klagen we allemaal dat het te warm is. In de zomer dat het teveel regent. In de herfst genieten van lekker weer en in de winter hopen op zomerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wacht dan ff johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lummelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaan ze met zijn tweeen hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt wel redelijk mee eigenlijk. Denk zo nog wat eten en douchen en dan slapen. Gaap me nu al een bekbreuk.quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4507 / +107 / +61 / 16385 / 17279
2. FreshFruit / 1744 / +26 / +108 / 3914 / 4715
3. Dr.Mikey / 1265 / +18 / +61 / 1849 / 2345
4. mario390 / 837 / +5 / +13 / 749 / 1106
5. KillemWieft / 720 / +12 / +37 / 576 / 892
6. _UserName_ / 597 / +8 / +26 / 685 / 876
7. hemarookworst / 572 / +6 / +8 / 1999 / 2379
8. HappyCharly / 546 / +10 / +18 / 2570 / 2881
9. gebrokenglas / 537 / +1 / +15 / 3063 / 3475
10. AardappelSchotel / 443 / +0 / +0 / 2449 / 2749
11. greysbones / 411 / +20 / +5 / 3631 / 3846
12. Lovely / 408 / +18 / +3 / 3293 / 3695
13. ToT / 397 / +2 / +18 / 3967 / 4270
14. MizzezAmy / 384 / +27 / +22 / 1934 / 2257
15. Rob / 314 / +0 / +0 / 296 / 395
16. loveyoulongtime / 301 / +32 / +0 / 1473 / 1631
17. mascara-klodder / 298 / +4 / +2 / 818 / 992
18. kree / 256 / +23 / +1 / 1188 / 1349
19. Pinnenmutske / 212 / +0 / +6 / 969 / 1148
20. Bally-b / 208 / +0 / +0 / 115 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zeker weer iets Vlaams, is daar ook een echt woord voor?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morgen hele dag, dinsdag tot 15u en de rest van de week vrijquote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef kree het volgende:
moeten jullie ook nog werken komende twee dagen?
Niet echt want praat zo lastig.quote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker weer iets Vlaams, is daar ook een echt woord voor?Lach met een schone bips![]()
owh beetje zelfde als ik dus, hoewel tot 4 uur officieel. maar denk dat we wat eerder kappen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen hele dag, dinsdag tot 15u en de rest van de week vrij
Do what you love, love what you do!![]()
gebroken bek lijkt me wel 3x niks neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Nopequote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef kree het volgende:
moeten jullie ook nog werken komende twee dagen?
Overmorgen mijn verjaardag
moet morgen ook de hele dag, overmorgen ook
naja de hele ochtendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gefeliciteerd nu alvast want ga dit vergetenquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nope
lolnicequote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nope
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Not nice neequote:Heb ooit alleen een breukje in de kaak gehad en dat was al kut.
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
gefeliciteerd nu alvast want ga dit vergetenthanks
ik heb nog nooit iets gebrokenquote:Op zondag 29 december 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Not nice neeHeb ooit alleen een breukje in de kaak gehad en dat was al kut.
wat gek is want ik val wel steeds op mijn hoofd en shit zonder reden, met ijshockey een keer een hersenschudding gehad maar dat was nog de tijd van 'geen bloed? spelen maar' dus dat is pas veel later vastgesteld zo van 'nou dat moet een hersenschudding geweest zijn, had je rustig aan moeten doen man'
nou lekker dan!!
bigfarmakutfarma!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik zal mezelf tzt wel hier feliciterenquote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga het niet vergeten, denk ik. Maar als wel, nou ja dan wel.
tegenwoordig slaan we een beetje door de andere kant op, als iemand een klap tegen zijn kop krijgt en zegt 'wtf?' gelijk ambulance en ziekenhuis
better safe then sorry denk ik danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Breukje in kaak, breukje in schouderblad maar nooit hele breuken. Ja alleen mijn kleine teen keer of 6. Die ziet er ook uit alsof ie een leven uit zich eigen is gaan lijden. Maar nergens last van nee.quote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets gebroken
wat gek is want ik val wel steeds op mijn hoofd en shit zonder reden, met ijshockey een keer een hersenschudding gehad maar dat was nog de tijd van 'geen bloed? spelen maar' dus dat is pas veel later vastgesteld zo van 'nou dat moet een hersenschudding geweest zijn, had je rustig aan moeten doen man'
nou lekker dan!!
bigfarmakutfarma!Lach met een schone bips![]()
lol zombie nationquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Breukje in kaak, breukje in schouderblad maar nooit hele breuken. Ja alleen mijn kleine teen keer of 6. Die ziet er ook uit alsof ie een leven uit zich eigen is gaan lijden. Maar nergens last van nee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb zwaar mijn arm gebroken he. en helemaal zit dat met platen aan elkaar.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Breukje in kaak, breukje in schouderblad maar nooit hele breuken. Ja alleen mijn kleine teen keer of 6. Die ziet er ook uit alsof ie een leven uit zich eigen is gaan lijden. Maar nergens last van nee.
niet iets waar ik trots op ben trouwens. maarja kan er mee leven.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat ik gewoon compleet onkwetsbaar ben
wat ok isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben er niet slapper van geworden allemaalquote:Op zondag 29 december 2024 21:40 schreef sp3c het volgende:
wat ok isEn ook allemaal door eigen dom gedrag
best gevaarlijke uitspraak ? zou er maar neit van uit gaan enzoquote:Op zondag 29 december 2024 21:40 schreef sp3c het volgende:
wat ok is
kan welquote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
best gevaarlijke uitspraak ? zou er maar neit van uit gaan enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
denken dat je onkwetsbaar ben???quote:
geen goed plan ouwe, dit roept ellende op je af
nee joh gaat al heel mijn leven goedquote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
denken dat je onkwetsbaar ben???
geen goed plan ouwe, dit roept ellende op je afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die heeft al meer meegemaakt dan wij samen, die leeft door tot ver na ons hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
denken dat je onkwetsbaar ben???
geen goed plan ouwe, dit roept ellende op je afLach met een schone bips![]()
ik hoop het voor je... maar ik ben er meetje bedacht op nuquote:
daarom juist. kan nooit te lang goed gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heeft al meer meegemaakt dan wij samen, die leeft door tot ver na ons hoor.Do what you love, love what you do!![]()
niet per se, adem halen ben ik heel slecht in, op een gegeven moment mislukt hetquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heeft al meer meegemaakt dan wij samen, die leeft door tot ver na ons hoor.
maar dat is dan mijn foutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar verder kan er niet zo heel veel gebeuren denk, anders was het al gebeurtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bedoelde dat dan ook weer niet. Maar verder wel.quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet per se, adem halen ben ik heel slecht in, op een gegeven moment mislukt het
maar dat is dan mijn foutLach met een schone bips![]()
het zeggen over jezelf. van mij kan niks gebeuren enzo in onheil/. Hahaha. daar heb ik wel moeite mee. ik
durft het neit te zeggen iig en denk brengt ongeluk ook.Do what you love, love what you do!![]()
Honger nu, eitjes bakken of pizza met extra kaas in de over voor ik ga douchen en slapen?Lach met een schone bips![]()
mij kan niks gebeurenquote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef kree het volgende:
het zeggen over jezelf. van mij kan niks gebeuren enzo in onheil/. Hahaha. daar heb ik wel moeite mee. ik
durft het neit te zeggen iig en denk brengt ongeluk ook.
behalve mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zeg jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Honger nu, eitjes bakken of pizza met extra kaas in de over voor ik ga douchen en slapen?
ik heb twee pastijtjes met ragout
daarna slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zoals vele zeiden. en daarna met de kist naar graf gedragen werdenquote:
LOL
niet te naïef moet je daarin zijn ook.Do what you love, love what you do!![]()
merk je niks vanquote:Op zondag 29 december 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
zoals vele zeiden. en daarna met de kist naar graf gedragen werden
LOL
niet te naïef moet je daarin zijn ook.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Flikker dan maar ook 2 eitjes op die pizzaquote:Op zondag 29 december 2024 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg ja
ik heb twee pastijtjes met ragout
daarna slapen
ja dat weet ik niet, er is wel wat denk ik maar wat het is weet ik nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Merk je als lichaam niks meer van, als ziel misschien maar hoe en wat maakt voor het leven hier niks meer uit.quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet, er is wel wat denk ik maar wat het is weet ik nietLach met een schone bips![]()
Inmiddels die dame al gewiept?quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja maakt niet uit, zeg het maar ffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
genegeerd ff vanavond na belletje, want geen zin in weer uur praten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Playing hard to getquote:Op zondag 29 december 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
genegeerd ff vanavond na belletje, want geen zin in weer uur praten.
niet echt. en wil best met dr praten enzo. ook omdat ik dr ken en wil helpen.quote:
Maar er is een probleem natuurlijk he in deze en dat hadden jullie door denk al?Do what you love, love what you do!![]()
waar verhaal, mogelijk heb ik het al eens verteld, mogelijk niet
mijn tante kreeg een hersenbloeding in de douche oid, toen was ik bij oma, dat exacte moment (waarschijnlijk) zegt oma je tante staat voor de deur, stond niemand maar ze rook dr sigaretten
was een specifiek merk, galouises volgens mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dan moet er meer zijn dan wij weten denk ik danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als kind precies wakker worden midden in de nacht dat oma overlijdt. Er is meer, maar wat is de vraag.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef sp3c het volgende:
dan moet er meer zijn dan wij weten denk ik danLach met een schone bips![]()
tik denk sowieso wel, maar een ieder heeft daar andere idee bij enzo.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef sp3c het volgende:
dan moet er meer zijn dan wij weten denk ik danDo what you love, love what you do!![]()
ja dat soort dingen, er zijn imo teveel van dit soort verhalen om dood is dood te zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als kind precies wakker worden midden in de nacht dat oma overlijdt. Er is meer, maar wat is de vraag.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goedzoquote:Op zondag 29 december 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
genegeerd ff vanavond na belletje, want geen zin in weer uur praten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en ik ben geen zweverig type maar mevrouw was zo extreem overtuigd dat ze die sigaretten rook, we weten (nog) niet wat maar daar is wat aan de hand
raar toeval andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nog nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
iig geen magic of religieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
teveel focus op wat eigenlijk er weinig mee te verklaren heeft?quote:Op zondag 29 december 2024 21:59 schreef sp3c het volgende:
en ik ben geen zweverig type maar mevrouw was zo extreem overtuigd dat ze die sigaretten rook, we weten (nog) niet wat maar daar is wat aan de hand
raar toeval andersDo what you love, love what you do!![]()
nee het interesseert me gewoonquote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
teveel focus op wat eigenlijk er weinig mee te verklaren heeft?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toeval geloof ik niet zo inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik ook wel eensquote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat soort dingen, er zijn imo teveel van dit soort verhalen om dood is dood te zeggen
Ja!quote:Op zondag 29 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, kwart over, tijd om naar bed te gaan?
@maily![]()
Een beetje dwang is soms wel okquote:Op zondag 29 december 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Al die dwang is ook niet goed he.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh ja, dat is begrijpelijk.quote:
Ik dacht dat het niet mocht van Justin
Ja mag ook dingen niet van je hunk?quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hmmmm heb ik hier ff zelfde probleem ;p![]()
![]()
Jij hebt een hunk?quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hmmmm heb ik hier ff zelfde probleem ;p![]()
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOLquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mag ook dingen niet van je hunk?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: