SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MacBrakquote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mac heeft me goed gedaan. Ben niet meer zo brak![]()
![]()
Ik heb deze ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, mogelijk is de vriend ook helemaal geen klootzak, maar schildert ze hem gewoon zo af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Die meid is zelf toxic als wat in een relatie telkens aandacht vragen bij Kree en die tegelijkertijd genoeg kruimels geven zodat hij hoopt blijft houden op meer.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je zit er al tussen met die bel sessies van jullie en die meid is ook niet zuiver. Wat je doet kan eigenlijk al niet dus vanuit jouw kant kan er beter wel geneukt worden dan heb jij er nog wat leuks aan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. ik bedenk me ook nog beetje zonder mensen te kwetsen. en is haar maar ook dr vriend, want t zou lullig zijn van haar dan ook naar hem.
Enne daar wil ik niet tussen zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereiken![]()
Nog niet helemaal teruggelezen.quote:Op zondag 29 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmm heel eerlijk, ik zou in de positie willen komen dat ze alles uitgemaakt heeft en dan eens kijken of het nog eens werkt als daten en mss meer.
dat is wat ik wil.
De situatie is daar ze die clown niet los wil laten, en daardoor hou ik het af.
En zie wel dat ik nog verder terug moet scrollen.
Kree er is hier maar één clown.
Kijk in de spiegel om kennis te maken.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!![]()
![]()
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niet helemaal teruggelezen.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Deze vrouwen hequote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horen![]()
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.quote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezetquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Katwijk voor je?
Dat doen ze, maar er is 0% kans dat het gaan gebeurenquote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.![]()
Standje onmogelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke positie zou je dan wel in willen komen?
Maar ja, de aantrekkingskracht van de klootzak is ondoorgrondelijk![]()
![]()
Beter dat dan voor een nerd gaanquote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 20:25:55 ]![]()
Naja forever weet ik niet, maar dit jaar iig welquote:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is dit een hint?quote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dat dan voor een nerd gaan![]()
![]()
Ik kan dus beter niet voor een nerd gaan?
En die meid wint aandacht van kree en in de avond genomen worden door die vent.quote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doen ze, maar er is 0% kans dat het gaan gebeurenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als Kree een vriendin krijgt, dan kan hij minder in DTS zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.![]()
En door de vrienden van die ventquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die meid wint aandacht van kree en in de avond genomen worden door die vent.![]()
Sommige mensen kicken op het onbereikbarequote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar Kree schijnt te denken dat ze niet onbereikbaar is.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je blijven concentreren op zo'n onbereikbare vrouw, maar de tijd gaat ook door hè? Je wordt er niet jonger op, zeg maar. Vooral verder kijken. Anders kom je er later achter dat je teveel tijd hieraan verknoeid hebt.
Ik weet het niet. Misschien kiest hij juist wel voor de onbereikbare vrouw, omdat hij eigenlijk bang is om een relatie te beginnen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Rijnsburg!quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Katwijk voor je?![]()
En er niks mee doenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Kree schijnt te denken dat ze niet onbereikbaar is.
Ik weet het niet. Misschien kiest hij juist wel voor de onbereikbare vrouw, omdat hij eigenlijk bang is om een relatie te beginnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.
Ja maar ze had het zo moeilijk he.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En ze hebben een beetje dezelfde achtergrond/hetzelfde meegemaakt.
Dat schept een band.![]()
![]()
Dan moet ze in therapiequote:Op zondag 29 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ze had het zo moeilijk he.
Dat schept een band.
Of opgenomen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezelquote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.![]()
![]()
Roomboter!quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blue band! Om een cake mee te bakken![]()
Beiden over de knie bij meneer de pastoor?quote:Op zondag 29 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ze had het zo moeilijk he.
Dat schept een band.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik ik nooit..quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blue band! Om een cake mee te bakken![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TBS is ook therapiequote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ze in therapie
Of opgenomen.![]()
Is een rendiervel ook goed?quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ja, ik bedoelde er eigenlijk eentje die niet in de friendzone zit
Om mee op het berenvel voor het haardvuur te zitten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan ook ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zolang ze die vent niet vermoord is dat iets tequote:
In de Witte Kerk in Katwijkquote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden over de knie bij meneer de pastoor?![]()
![]()
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.quote:
En langzaamaan werden we steeds breder
Albert Heijn eigen merk? Ja misschien is die ook wel goed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik maak me meer zorgen om haarquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang ze die vent niet vermoord is dat iets te![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.
En langzaamaan werden we steeds breder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom nu wel roomboterquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het vroeger niet zo breed, dus bakten altijd met blue band, dat was goedkoper.
En langzaamaan werden we steeds breder![]()
![]()
Dikke primaquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn eigen merk? Ja misschien is die ook wel goed.![]()
Olijfolie gebruiken anders?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Ligt er wel een beetje aan hoe vaak die gozer naar de sportschool gaatDo what you love, love what you do!![]()
Nog wat vergeten crackers in het keukenkastje?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar goed dat ik geen koffie aan het drinken was.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is toch echt wat anders.quote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer helikopteren zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel af en toe afwisselen met swaffelen danquote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer helikopteren zeggen
wow.quote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat maar lang genoeg doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee zo erg is het hier nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog wat vergeten crackers in het keukenkastje?
De telefoon of ?quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel af en toe afwisselen met swaffelen danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gratis sekslijn, slim bedacht![]()
Bijvoorbeeld, je kan bijna alles wel swaffelen geloof ik.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik denk dat mannen dat ook doenquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, je kan bijna alles wel swaffelen geloof ik.
Op een cactus naThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: