Dat las ik al eerder haaksterquote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef essnhills het volgende:
Meh, ik hou het wel bij mijn eigen gehaakte bloemen
quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel lekker hoor.
Jeroen van Inkel zelf ook trouwens.
nou meer.... als Lex er in staat... dan deze ookquote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Brabant zo idioot hoog mag staan elk jaar dan mag deze er ook wel in ja
ja.. daarmee wist ik mn ex altijd te vinden en zij mij.quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
Nee ik vind Desiree de leukste DJ ookal is ze lesbisch
Ik denk dat dat het probleem is. Ik kom wel uit een regio met dialect en kan ook andere regionale muziek wel waarderen. Dat maakt de top 2000 voor mij juist uitgebalanceerd. Overigens is niet alle regionale muziek muzikaal ook minder. Wat mensen ook van Rowwen Hèze of Normaal vinden, het is muzikaal prima muziek. Maar ik krijg de indruk dat hier het land ook weer verdeeld over is, zoals over alles vandaag de dag.quote:Op zondag 29 december 2024 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik kom zelf niet uit een regio waar er een diepe verwantschap is met het plaatselijke dialect. Dus het zal voor mij altijd een raadsel blijven waarom je hele matige liedjes opeens geweldig gaat vinden, omdat toevallig ze in jouw dialect gezongen worden.
Gaat niet zo goed met 'm zo te zienquote:
Skoftug mooiquote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef essnhills het volgende:
Eerder al Lutjebroek en nu Bovenkarspel
Komt wel dichtbij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |