Stukje kneuterigheid.quote:Op zondag 29 december 2024 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik kom zelf niet uit een regio waar er een diepe verwantschap is met het plaatselijke dialect. Dus het zal voor mij altijd een raadsel blijven waarom je hele matige liedjes opeens geweldig gaat vinden, omdat toevallig ze in jouw dialect gezongen worden.
Vind ik beter pruimbaar dan al die Limburgse zooi.quote:Op zondag 29 december 2024 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/a(...)oor-top-2000-in-2007
Dat zekerquote:
Hollands dialect, bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het gras van het noorderplantsoen is volledig in ABN
Haarlems!quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hollands dialect, bedoel je?
Miley houdt van vuige dingenquote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel lekker hoor.
Miley zelf ook trouwens.
Die krijgen wel een bloemetje als troost.quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Familie Mars was geloof ik niet zo blij met dit nummer
Silk Sonic is wel aardig, voor de rest heb ik er niet veel mee.quote:
Saamhorigheid, jezelf afzetten tegen het durrep ernaast.quote:Op zondag 29 december 2024 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik kom zelf niet uit een regio waar er een diepe verwantschap is met het plaatselijke dialect. Dus het zal voor mij altijd een raadsel blijven waarom je hele matige liedjes opeens geweldig gaat vinden, omdat toevallig ze in jouw dialect gezongen worden.
Die stonden ooit in de lijst toch?quote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Silk Sonic is wel aardig, voor de rest heb ik er niet veel mee.
Twarres heeft er vaker ingestaanquote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik beter pruimbaar dan al die Limburgse zooi.
Ik brak hier altijd een lans voor Friese muziek die tenminste wel tof is, zoals Twarres en De Kast. Maar toen kwamen ze met de fucking Hunekop.
Volgens mij maakt men hier weinig onderscheidquote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mijn kinderen zingen uit volle borst mee terwijl FOK! de immer voorspelbare alweer laat blijken
quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel lekker hoor.
Emily zelf ook trouwens.
Dan scoor jij met dit nummertjequote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Silk Sonic is wel aardig, voor de rest heb ik er niet veel mee.
Als Brabant zo idioot hoog mag staan elk jaar dan mag deze er ook wel in jaquote:Op zondag 29 december 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het gras van het noorderplantsoen
Twarres en De Kast zijn wel prima ja.quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik beter pruimbaar dan al die Limburgse zooi.
Ik brak hier altijd een lans voor Friese muziek die tenminste wel tof is, zoals Twarres en De Kast. Maar toen kwamen ze met de fucking Hunekop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |