dit KAN nietquote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan Bob Marley.
Tsjah, ben er zelf door mn pa mee opgevoed en ik was net een paar maanden 4 toen ik ze in Wenen de Champion's League zag winnen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen zonder enige ruggengraat voor het gemak maar ajax gaat supporten, ook als je in drenthe woont
Ik vind deze fijner dan Angels van Within Temptationquote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze fijner dan Angels van Robbie.
Ik vind het ook niet zo’n ramp. Wel wat gedateerd ondertussen en te vaak gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The Best oprecht wel prima, lekkere 80s kitsch
Het is geen Mex2000 materiaal, maar het haalt wel zaagmans in de 4851
Vind het allebei niet veel.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze fijner dan Angels van Robbie.
maar hij gaat zeker niet weg.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook wel weer.
Masochisme is mijn ding ook niet…
Ja, ook de mede bewoners wel. De meesten dan...quote:
Ja, die dusquote:
Wil Peter Jansen even naar de DJ booth komen?quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dacht even dat onze minister president in t cafe stond met 2 bokshandschoentjes op zijn hoofd
op of mee?quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Isorden het volgende:
Valt me dan wel weer op dat Come Undone van Robbie er niet in staat.
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook de mede bewoners wel. De meesten dan...
Hoger waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
Hier had Angels kunnen staan...
of waar staat die eigelijk?
Waar jij woont is ook niet echt een grote voetbalclub (als er uberhaupt 1 is, geen idee eigenlijk). Ik heb wel makkelijk praten op zich, pa is voor FC Grunn en ik kom er zelf vandaan dus ja, dan is die keuze makkelijk gemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsjah, ben er zelf door mn pa mee opgevoed en ik was net een paar maanden 4 toen ik ze in Wenen de Champion's League zag winnen.
Dan ben je als jong broekie wel verkocht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |