dit KAN nietquote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan Bob Marley.
Tsjah, ben er zelf door mn pa mee opgevoed en ik was net een paar maanden 4 toen ik ze in Wenen de Champion's League zag winnen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen zonder enige ruggengraat voor het gemak maar ajax gaat supporten, ook als je in drenthe woont
Ik vind deze fijner dan Angels van Within Temptationquote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze fijner dan Angels van Robbie.
Ik vind het ook niet zo’n ramp. Wel wat gedateerd ondertussen en te vaak gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The Best oprecht wel prima, lekkere 80s kitsch
Het is geen Mex2000 materiaal, maar het haalt wel zaagmans in de 4851
Vind het allebei niet veel.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze fijner dan Angels van Robbie.
maar hij gaat zeker niet weg.quote:Op zondag 29 december 2024 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook wel weer.
Masochisme is mijn ding ook niet…
Ja, ook de mede bewoners wel. De meesten dan...quote:
Ja, die dusquote:
Wil Peter Jansen even naar de DJ booth komen?quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dacht even dat onze minister president in t cafe stond met 2 bokshandschoentjes op zijn hoofd
op of mee?quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Isorden het volgende:
Valt me dan wel weer op dat Come Undone van Robbie er niet in staat.
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook de mede bewoners wel. De meesten dan...
Hoger waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
Hier had Angels kunnen staan...
of waar staat die eigelijk?
Waar jij woont is ook niet echt een grote voetbalclub (als er uberhaupt 1 is, geen idee eigenlijk). Ik heb wel makkelijk praten op zich, pa is voor FC Grunn en ik kom er zelf vandaan dus ja, dan is die keuze makkelijk gemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsjah, ben er zelf door mn pa mee opgevoed en ik was net een paar maanden 4 toen ik ze in Wenen de Champion's League zag winnen.
Dan ben je als jong broekie wel verkocht hoor.
Die MGMT-cover is de bestequote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind het allebei niet veel.
Alleen Road To Mandalay vind ik echt mooi van hem.
Oh ja en Something Stupid ook nog wel (origineel van Daniel Arends)
Ik heb eerlijk toegegeven geen flauw ideequote:
Wij hadden Freek de Jongequote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
robbie was op 25.dez in de helene fischer show
duett met helene she´s the one
Ik had een geitenkaas pasteitje in de oven gezet. Ik denk dat de schaal waar het in zat niet schoon genoeg was, of nog resten had van de mislukte voorgangerquote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat had je eigenlijk gemaakt
Origineel van Gerard Ekdom?quote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu zou eigenlijk That Smell van Lynyrd Skynyrd moeten komen
Dat kan wel.quote:
Ja best wel eigenlijkquote:
Morgenquote:Op zondag 29 december 2024 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft de postbode jullie huis gevonden?
Stemplaatgenotquote:
was evenquote:Op zondag 29 december 2024 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
Er staat niet heel Feel van Robbie in de lijst, of wel?
Ik heb daar geen moeite meequote:Op zondag 29 december 2024 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft de postbode jullie huis gevonden?
Ik had altijd zo'n mooie app maar die werkt sinds deze editie niet meerquote:Op zondag 29 december 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk toegegeven geen flauw idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |