SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Vanavond weer lieverd, maar omdat jij er zo om zeurt haal ik je er tussenuitquote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:doevelaer daarentegen post de stats ineens niet meer. Walgelijk
Geldt dit ook voor 2025quote:Op zondag 29 december 2024 17:21 schreef Bezsen het volgende:
Mocht ik dit jaar de pijp uit gaan, wil ik graag de Bezsen-troffee voor de DRT voorspellers.
Je houdt het maar gewoon nog drie dagen vol.quote:Op zondag 29 december 2024 17:21 schreef Bezsen het volgende:
Mocht ik dit jaar de pijp uit gaan, wil ik graag de Bezsen-troffee voor de DRT voorspellers.
Focus houden. Cheqioquote:Op zondag 29 december 2024 17:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vanavond weer lieverd, maar omdat jij er zo om zeurt haal ik je er tussenuit
De Inso Bokaal.quote:Op zondag 29 december 2024 17:21 schreef Bezsen het volgende:
Anusballetjes inquote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom kijkt VDB altijd alsof ie in zn broek staat te kakken
Gewoon krukje wegtrappen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Het voortbestaan van vd Bergh hangt aan een zijden draadje. Heeft iemand een schaar?
Viel mij ook al op, ja.quote:Op zondag 29 december 2024 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Het lijkt wel alsof Rydz een boks bitje in heeft
Vitesse gun je niemand.quote:Op zondag 29 december 2024 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dimitri is de Vitesse van het darten.
Nou nou nouquote:Op zondag 29 december 2024 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom is België geen sportland?quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Kim Huybrechts was het verwachten dat hij de eerste ronde zou sneuvelen. Mike De decker zwaar ondermaats gepresteerd en van VDB hadden we minstens een kwartfinale verwacht.
ik accepteer de Nederlaag boys.
Op naar Plopsalandquote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Kim Huybrechts was het verwachten dat hij de eerste ronde zou sneuvelen. Mike De decker zwaar ondermaats gepresteerd en van VDB hadden we minstens een kwartfinale verwacht.
quote:
Akkoord.quote:
21 punten in mindering genotquote:Op zondag 29 december 2024 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Je hebt het afgelopen jaar niet eens opgelet, denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Het is niet eens een echt land.quote:
Annexeren die handel.quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet eens een echt land.
Capu zit op de VTM bandwagonquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen jaar niet eens opgelet, denk ik.
Mag Vlaanderen bij Nederland?quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet eens een echt land.
Graag. Geen statiegeld genotquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag Vlaanderen bij Nederland?
Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
3× 3-2 tegen Slevin of all places toonde al aan dat Dimi niet in op z'n best is. Druk van de Premijur Liek.quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Gooit al drie wedstrijden erg goedquote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef koffieleuk het volgende:
Is dit van Rydz nou een uitschieter of kan die dit nog een keer. Wat een pot
met zijn capuchon, bespaart een touw.quote:
Dat Rydz dit WK goed is, komt redelijk uit het niets.quote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef koffieleuk het volgende:
In Rydz we trust?quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tegen Evans of Owen zou Rydz dit ook makkelijk moeten klaren.
Als ie dit doortrekt kan t zomaar een banenschil worden voor MvG. Michael gaat m sowieso onderschattenquote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tegen Evans of Owen zou Rydz dit ook makkelijk moeten klaren.
Nice, mag ie best doorzettenquote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit al drie wedstrijden erg goed
Hij is uitgedanstquote:
Jep.quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zijn eerste supersterke pot dit WK. Dus het lijkt er qua vorm echt in te zitten.quote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef koffieleuk het volgende:
Maggewoongebeureklaarquote:Op zondag 29 december 2024 17:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Niet zijn eerste supersterke pot dit WK. Dus het lijkt er qua vorm echt in te zitten.
Goed verhaal.quote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Vrienden van mij in België hebben kaars aangestoken hopende dat Dimi verliest
Karel heeft een beetje het Sjim-complex. Wint te weinig voor de gemiddeldes die hij gooit.quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Als Robert Owen wint van Evans, moet goddelijke Karel terug naar Q-School.
Zijn kaalheid. Stukje Bertus de Harder.quote:Op zondag 29 december 2024 15:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat vind je goddelijk aan Sedla?
Bohhhquote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Swingersparty met Rob Geus.
[ afbeelding ]
Dat heeft Sky een keer gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze pot is zo verschrikkelijk dat deze echt niet op TV meer zou moeten komen
quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick (die tegen Rusland wil vechten) zegt dat het een kliekje is.
quote:"Mijn visie is ouderwets" - Roland Scholten moest noodgedwongen stoppen als analist bij Viaplay
De grote toernooien in de PDC zijn tegenwoordig in Nederland live te volgen bij de betaalzender Viaplay. Roland Scholten baalt ervan dat het achter een decoder zit en vindt het ook jammer dat hij niet meer als analist gevraagd wordt.
Waar het darten in Nederland op televisie ook te zien was, Roland Scholten was jarenlang vaste analist bij deze uitzendingen. Tot het darten bij Viaplay achter de betaalmuur ging en de voormalige majorwinnaar niet meer gevraagd werd.
"Mijn visie is ouderwets", opent Scholten bij de 'Double Top' podcast. "Ik zeg waar het op staat en sta er redelijk zwart-wit in. Viaplay wilde het contract beëindigen. Ze wilden stoppen met mij te werken. Dat vind ik goed, hoor. Ik snap ook wel dat ze jonge jongens neerzetten, dat is logisch."
"Maar ik vind ook dat je als commentator of analist ook ervaring moet hebben en dat hebben veel jonge jongens die er nu zitten niet. Ik denk dan ook dat Viaplay een heel groot publiek mist. Vooral bij de oude garde."
Kijkcijfers
De kijkcijfers in Nederland zijn enorm gedaald sinds er moet betaald worden om darts live te volgen. "Sinds het achter de decoder zit, is het minder geworden", zegt Scholten. "Mensen kijken niet meer zoveel, omdat het niet meer op televisie is. Dat is jammer voor de sport." Hij haalt het betere voorbeeld van België aan: "Als het daar op het open kanaal (VTM, red.) is, gaat het goed met de kijkcijfers."
"Ik vind het jammer dat ik weg moest, maar op een gegeven moment heeft het geen zin meer", vervolgt 'The Tripod'. "Soms kreeg ik in tien minuten twee keer dezelfde vraag. Dan had ik al een keer ja gezegd na de eerste keer. Moest ik dan nog een keer hetzelfde antwoord geven? Dan ben ik vrij zwart-wit in dat soort dingen."
Correct.quote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met Warren French v Nagakawa toch?
Acceptabel.quote:Op zondag 29 december 2024 18:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Koert, Co en Martijn vanavond
@:wimderon
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Met zijn niveau tegen Slevin rol je normaal de kwartfinale in als je tegen Rydz en Evans/Owen moet.quote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
3× 3-2 tegen Slevin of all places toonde al aan dat Dimi niet in op z'n best is. Druk van de Premijur Liek.
Inderdaad, het is eerder dat Rydz buitenaards goed was dan Vdb zo slecht. Kan eens gebeuren.quote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met zijn niveau tegen Slevin rol je normaal de kwartfinale in als je tegen Rydz en Evans/Owen moet.
Mr coats? Jan Dekker genotquote:Op zondag 29 december 2024 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Acceptabel.
Al had Coat natuurlijk naast Koos moeten zitten.
Ik had liever Bas Muijs gezien.quote:Op zondag 29 december 2024 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Acceptabel.
Al had Coat natuurlijk naast Koos moeten zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://streamable.com/awt8fiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2024 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/awt8fiAch, Davy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef wimderon het volgende:
Marco Meijered.PAsveer is niet slectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeenquote:Op zondag 29 december 2024 20:00 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor warme chocholoademelk. @:monkyyy
Stukje femdomquote:Op zondag 29 december 2024 20:03 schreef Tjacka het volgende:
Vriendin heeft weer de tv @:coco @:poepz0r
Zelfde reden waarom die ook steeds voetbal en basketbal doet : Ellebogen en overleven.quote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Waarom zit Frank daar nog? Op basis waarvan?
Het is verschrikkelijkquote:Op zondag 29 december 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom die ook steeds voetbal en basketbal doet : Ellebogen en overleven.
Dan kan iedereen uit dit topic er ook wel gaan zitten iddquote:Op zondag 29 december 2024 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet rekenen en volgens mij kijkt die de helft van de tijd niet eens.
Altijd wachtend op het scorebord om ons te laten weten dat speler nog dubbel 20 over heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet rekenen en volgens mij kijkt die de helft van de tijd niet eens.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:13 schreef Bezsen het volgende:
Degene die het kan voorspellen krijgt ABO.
kon niet vanwege de feestdagenquote:Op zondag 29 december 2024 20:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet even bij aziatische kapper laten doen?
moet dan gewoon werkenquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen vrij of werken bij de big four?
Kijk zelf viaplayquote:
Nee hoor, ff gereboot. Net op tijd terug voor die haaruitvallende kutmuziek van Robert Owen.quote:
Stack attack onderschattenquote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef Wertha het volgende:
Robert Owen. Vreselijk dat die nog in het WK zit.
Wij zijn een inclusief warm badquote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
zijn wij in dit topic voor of tegen homofilie
Wij zijn een warm bad.quote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
zijn wij in dit topic voor of tegen homofilie
Heb je een dpg account? Dan zou je via VTM kunnen kijken.quote:
Is al opgelostquote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je een dpg account? Dan zou je via VTM kunnen kijken.
Wat voelde RvB zich toen kut haha, dat uitgerekend hij aan die doorgesnoven gek was gekoppeld. ALTIJD TEGEN MIJ.quote:
Pijlen die er aan de achterkant weer uit komen, tellen dubbel he.quote:
Als ik dat iedere keer hier zou melden had ik al een half miljoen posts of zo.quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Like Alert
29-12-2024 @ 20:22:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #82 Rydzed"
aantal posts: 513.522 (gemiddeld 63 per dag)quote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dat iedere keer hier zou melden had ik al een half miljoen posts of zo.
Draaiende flights, echt aids.quote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
Stack attack heeft pijlen van de kermis.
Dan staan wij achter Evansquote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende ronde tegen Callan Rydz dat wordt lachen.
Morgen werken genot. Die Nederlandsche economie AANJAGEN.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen de middagsessie missen. En vandaag waarschijnlijk ook wel wat.
Dat ja. Iemand moet het doen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Morgen werken genot. Die Nederlandsche economie AANJAGEN.
Bedankt namens ons allemaalquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
En alles wordt DUURDER in 2025.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen aan het werk ga, anders stort het hele land in elkaar.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die klote luie uitkeringstrekkers mogen mij erg dankbaar zijn dat ze morgen weer rustig thuis op de bank een vinger in hun anus kunnen laten glijden.quote:
Tussen kerst en oud&nieuw werkenquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ze lachen je keihard uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die klote luie uitkeringstrekkers mogen mij erg dankbaar zijn dat ze morgen weer rustig thuis op de bank een vinger in hun anus kunnen laten glijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |