Wij zijn een inclusief warm badquote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
zijn wij in dit topic voor of tegen homofilie
Wij zijn een warm bad.quote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
zijn wij in dit topic voor of tegen homofilie
Heb je een dpg account? Dan zou je via VTM kunnen kijken.quote:
Is al opgelostquote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je een dpg account? Dan zou je via VTM kunnen kijken.
Wat voelde RvB zich toen kut haha, dat uitgerekend hij aan die doorgesnoven gek was gekoppeld. ALTIJD TEGEN MIJ.quote:
Pijlen die er aan de achterkant weer uit komen, tellen dubbel he.quote:
Als ik dat iedere keer hier zou melden had ik al een half miljoen posts of zo.quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Like Alert
29-12-2024 @ 20:22:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #82 Rydzed"
aantal posts: 513.522 (gemiddeld 63 per dag)quote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dat iedere keer hier zou melden had ik al een half miljoen posts of zo.
Draaiende flights, echt aids.quote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
Stack attack heeft pijlen van de kermis.
Dan staan wij achter Evansquote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende ronde tegen Callan Rydz dat wordt lachen.
Morgen werken genot. Die Nederlandsche economie AANJAGEN.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen de middagsessie missen. En vandaag waarschijnlijk ook wel wat.
Dat ja. Iemand moet het doen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Morgen werken genot. Die Nederlandsche economie AANJAGEN.
Bedankt namens ons allemaalquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
En alles wordt DUURDER in 2025.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen aan het werk ga, anders stort het hele land in elkaar.quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die klote luie uitkeringstrekkers mogen mij erg dankbaar zijn dat ze morgen weer rustig thuis op de bank een vinger in hun anus kunnen laten glijden.quote:
Tussen kerst en oud&nieuw werkenquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ze lachen je keihard uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die klote luie uitkeringstrekkers mogen mij erg dankbaar zijn dat ze morgen weer rustig thuis op de bank een vinger in hun anus kunnen laten glijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |