Nou nou nouquote:Op zondag 29 december 2024 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dimitri is de Vitesse van het darten.
Waarom is België geen sportland?quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Kim Huybrechts was het verwachten dat hij de eerste ronde zou sneuvelen. Mike De decker zwaar ondermaats gepresteerd en van VDB hadden we minstens een kwartfinale verwacht.
ik accepteer de Nederlaag boys.
Op naar Plopsalandquote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Kim Huybrechts was het verwachten dat hij de eerste ronde zou sneuvelen. Mike De decker zwaar ondermaats gepresteerd en van VDB hadden we minstens een kwartfinale verwacht.
quote:
Akkoord.quote:
21 punten in mindering genotquote:Op zondag 29 december 2024 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dimitri is de Vitesse van het darten.
Je hebt het afgelopen jaar niet eens opgelet, denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is kansloos.
Het is niet eens een echt land.quote:
Annexeren die handel.quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet eens een echt land.
Capu zit op de VTM bandwagonquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen jaar niet eens opgelet, denk ik.
Mag Vlaanderen bij Nederland?quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet eens een echt land.
Graag. Geen statiegeld genotquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag Vlaanderen bij Nederland?
Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag Vlaanderen bij Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |