Maar wel een goede tip! Zo wordt Pinkpop weer een beetje leukquote:Op zondag 29 december 2024 17:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen als ik jou was.
Juist in zo'n koude editie is het heerlijk om op een echt matras te slapen.quote:Tegen betaling wel ja. Vorig jaar voor het eerst erbij gedaan (fucking koude editie, dus was misschien niet eens nodig geweest, maar gaan we wel weer erbij boeken ja).
Ik vind zelf al die regen en klotewind veel kutter dan de kou en donkere dagen. Alhoewel waterkou soms wel echt nasty is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die kou vind ik prima, dat het amper licht wordt en constant miezert is echt heel kut.
Al die streams (tv, internetradio, gewone radio, pc) lopen anders.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bedoelde Chan Chan! Was belachelijke traag
Is dat nog steeds van dat ongeluk?quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Warmte is goed voor mijn rug en ook voor mijn humeur, dus doe mij maar lekker warmte.
Krist heb ik altijd een fijne bassist gevondenquote:
Daar denkt Dave Grohl anders overquote:Op zondag 29 december 2024 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede drummer ook op deze plaat
Lekker zeg. We zitten nog altijd vast aan de schoolvakanties van Lennon en kunnen dus eigenlijk niet buiten de schoolvakanties om.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn net 2 weken geleden terug gekomen van Curaçao, maar die klimaatswisseling bij terugkomst is altijd een drama.
Gelukkig gaan we over een maand naar Lapland…
Bij voorkeur gaat die persoon dan mee. Dan doet hij/zij ook niet snel moeilijk over het overnachten.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar wel een goede tip! Zo wordt Pinkpop weer een beetje leuk
[..]
En om de sauna in te gaanquote:Juist in zo'n koude editie is het heerlijk om op een echt matras te slapen.
Je hoort toch vooral de celloquote:Op zondag 29 december 2024 17:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Krist heb ik altijd een fijne bassist gevonden
Moet je je subwoofer even checken.quote:Op zondag 29 december 2024 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hoort toch vooral de cello
daar heb je extreem goede thermozooi nodig.quote:Op zondag 29 december 2024 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker zeg. We zitten nog altijd vast aan de schoolvakanties van Lennon…
Die klimaatwisseling is inderdaad wel een dingetje maar daar heb je na Lapland mogelijk minder last van.
Ja. Daar ga ik nooit meer echt vanaf komen. Feit is dat ik met warmte veel minder snel last heb.quote:Op zondag 29 december 2024 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nog steeds van dat ongeluk?
Zwaardjes?quote:
Hoe koud was het wel niet?quote:Op zondag 29 december 2024 17:18 schreef peaceman het volgende:
En om de sauna in te gaan![]()
Maar overdag warm aangekleed zijn hoeft van mij niet zo.
Droog en koud weer is inderdaad niet erg. Mits zonnig. Grijze luchten, zeikregen en stormwind daarentegenquote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf al die regen en klotewind veel kutter dan de kou en donkere dagen. Alhoewel waterkou soms wel echt nasty is.
Ik kan er vooralsnog veel beter tegen dan warm weer, dus in de zomer zul je mij niet heel erg zuidelijk treffen als ik een keer op vakantie ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |