Moet echt eens naar Cuba.quote:Op zondag 29 december 2024 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is misschien ook wel een van mn favoriete t2000 nummers.
Elke keer weer kippenvel![]()
![]()
Pieterse? Nee, die is veel leuker en doet aan veldrijden.quote:
Nee. Juttaquote:
Een vriend van me woont net boven Maastricht. Ik ga het even in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weekend in elk geval wel. We zijn in elk geval altijd terug gekomen (wat best een wonder is)
Ja, op een matras slapen is wel een stuk fijner! Zit er ook nog een koelkastje bij?quote:Minder snel rugklachten, want slapen op een matras. Sauna, geen tent hoeven opzetten. Dat laatste scheelt weer een hoop gesleep.
Ik vind haar steeds minder knap worden op de een of andere manier..quote:
Denk dat ie Puck Moonen bedoelt.quote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pieterse? Nee, die is veel leuker en doet aan veldrijden.
Komt omdat ze met die bosaap hoktquote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds minder knap worden op de een of andere manier..
Ik gok dat ze in eerste instantie wel een straf gaan krijgen. Maar dan een fopstraf. Of wel een serieuze straf, die dan in hoger beroep wordt geschrapt.quote:Op zondag 29 december 2024 17:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze hebben slechts in 115 gevallen de regels overtreden, aldus de aanklager. Zullen dus wel vrijgesproken worden.
Maar dat is ook een wielrenster. Althans dat denkt ze.quote:
Daar kan ik me van alles bij voorstellen. Ik wil weer een keer naar een warm land na de Kerst.quote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil weer terug naar de Caribische eilanden…
Euhm, nee, want dan mis je de waanzin van het laatste stukquote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat ook een plekje of 1000 te hoog hoor, na 10 sec heb je het wel gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |